MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 31, 2009

bukan panggilan hangit!

Berikut adalah perbualan aku ngan budak IT kat manufacturing plant kt sungai petani 10 minit lepas,aku xpenah deal pasal hal keje ngan dia sebelum ni so aku xkenal dia & dia pun xkenal aku

Aku:semekom…fairuz, ni nana office KL

Fairuz:nana??sape nana??

Aku: procurement exec office KL…

Fairuz:ye ke?betol ke ni?bukan nana dj era ye??

Aku: bukan lah..nana office KL.nk tanya pasal banner bowling aritu yang fairuz buat.bole x email kat saya??

Fairuz: ok apa email nana?

Aku:fauzana@ipmsb.com

Fairuz: eh ni farah fauzana Dj hotfm ke???

Aku: xlah…..nana KL office!!

Fairuz: eh tipu ni…ntah2 ni panggilan hangit kot!!

Aku: dah gelak mcm nk putus urat kentut sebab budak tu mati2 cakap aku ni farah fauzana dia takut ada kwn2 dia nak kenakan dia wat panggilan hangit.

Hahah…sabar je la…asal aku ckp nama penuh aku je fauzana mest orang cakap eh..eh..ni dj hotfm ke??

26 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar said... [Reply to comment]

hahahahaha,lawak tol,lenkali klu ko kol aku pon ckp ko mama damia ye,baru aku caye

MaMa ZuRa said... [Reply to comment]

haha...sian budak tu...kekek

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waakakaka..lawak arr fairuz tu.adeiiii

mama tisya said... [Reply to comment]

aduhai lawak la..ko tukar jd dj lak nana..dj erra&hot fm...ekkekeke

bdk fairuz tu riso die kot terkena panggilan hangggiiitttttttttttt...ekkekeke

lia said... [Reply to comment]

tulah panggilan hangit... smua pon jadi berjaga2 ha3...

Nana said... [Reply to comment]

zt-hehehe..bukan mama damia, ibu damia.hehehe

zura-tu la mati2 dia tanya btol ke x?takot sgt dia

kak suziey-heheheh..tu la pasal seb bek boz xde tadi bantai gelak

eryn-tu la klw org call je kan kita ckp ni nana, klw org tanya nama penuh fauzana eh..eh..dua2 pun nama dj lah!

lia-tu la psl seme berjaga2 je tkt kena panggilan hangit

Liana said... [Reply to comment]

hahahaha... apa ler budak fairuz nie... Mesti ada buat salah sampai takut kawan2 dia pedajal dia!

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaaa lawak2
fobia ape dia tu
kekee

Nana said... [Reply to comment]

kimm-hehe tu la pasal..

syana-mmg lawak weh.xtahan aku gelak tadi

azrina said... [Reply to comment]

hahha..lawak2..takut sgt org nak kenakan dia ek..

Nana said... [Reply to comment]

hehe azrina tu lah mest dia suka dajal kengkawan nih

sitisifir10 said... [Reply to comment]

Nape tak ngaku je...boleh pengsan kot mamat tu

Nana said... [Reply to comment]

haha..siti tadi banyak keje..langsung xterfikir nk kena kan dia ke.

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

hahahaha..gelak guling2 tak cukup tanah wey....

perasan btul si fairus tu ye....

zh-ena said... [Reply to comment]

hahahahah mmg lawak..klu ena pun mesti ingat org nak kenakan

Nana said... [Reply to comment]

ehheheh atie tu la pasal pagi2 lagi wat eksesie pipi bantai gelak xhengat,ekekekeke

ena-hehhe sme org takut kan bila dgr panggilan hangit

Abang Long said... [Reply to comment]

Bagus juga nama kita sama dengan selebriti. Tapi yang susah pun ada juga kan ...

Yan said... [Reply to comment]

ekekeke besh jugak ye ade kes camni ehehe

Afne said... [Reply to comment]

afne dh vote tuk nana

Hezesuze said... [Reply to comment]

lorrr kalo sis jd nana trus jek ngaku YA saya fafau dri hotfm....huhuhu

tp b4 tembelang pecah baik men2kan dia...ekekke

Uncle Lee said... [Reply to comment]

Hello Nana, my bahasa is jurassic sebelum Merdeka but boleh faham 35% and enjoyed reading your interesting and lively conversation here.
Nice blog you have too.

You have a nice day and keep a song in your heart, best regards, Lee.

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

hik..hik..hik..hik.. blh plak gitu ya..

watyz said... [Reply to comment]

hahahahaha...nana...patutnye ko ngaku je ko fara fauzana...biar dia pasan ckit...sian dia dok beria tanya ko...ekekekkk....

CaMaRPuTiH said... [Reply to comment]

hahaha... lawak betul la mamat tuh...

PHiRa said... [Reply to comment]

hahahahhaahahahhahahahahaahhaa..ilang ngantuk tgh hari ni

Myra Jay said... [Reply to comment]

Hehee, mmh kelakar.. MUla akt DJ Era, nie DJ HotFM plak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...