MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, July 10, 2009

::Funny Birthday Moment Photo Contest::

jumpe contest kat blog bettyone contest pasal funny birthday moment photo.

ok seme syarat2 aku dah follow.
aku pilih gambo bawah ni sebab...

gambar ni time damia nye 1st birthday 13.4.09 kecik cenonet je keknye..jadila..wat syarat je kan..hehe..
masa aku nyalakan lilin dia dah xcited tgk api tu, ade ke dia g pegang api kt lilin tu..xsempat lak aku nk snap gambo tu..yang ni aku sempat snap, keceper...dia g pijak kek tu ngan kaki dia...haha..so jadi la kek cekelet kaki damia..adoila anak aku ape ke ganas sgt smpai kek mau pijak..

wlapun kek tu damia dah pijak abis licin juga..& akhirnya menjadi sisa buangan kami sekeluarga..mokekekek.......

sorry la gambo blur sket..nama pun gambo candid kan..aku tgh gelak sebenarnya time snap gambo ni.haha..tu yg gegor tuh

13 ribu orang memberikan idea bernas:

bettYone said... [Reply to comment]

hi nana:) 6 steps completed!
good job:)

CaMaRPuTiH said... [Reply to comment]

moga berjaya yer.

loorrr.. abis kek tuh damia kerjakan yer...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

oh.. contest ya.. heh..heh..heh.. lawak je tgk dia.. pijak kek.. emmmm good luck ya.. :D

DYLA said... [Reply to comment]

lawak la damia ni

MiszMama@Haslinda said... [Reply to comment]

berselera semua orang makan kek cap tapak kaki damia..licin tu..hihihi

Nana said... [Reply to comment]

ok tq bettyone..

Nana said... [Reply to comment]

tq camar putih..heheh

cutemiut..moh ler join meh...

dyla, hehe..tu la mmg gini la damia

haslinda, tu yg sedap lebeh tu..ada perisa tambahan.ekeke...

mama_umar said... [Reply to comment]

pehh..kek cap kaki damia,lawak la damia nih..die geram tuhhh

miealiz said... [Reply to comment]

>rajin tul tau ibudamia ni join contest..
>btw..gd luck ok!

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

gudluck nana!

Nana said... [Reply to comment]

haha..zt tu la pasal.dia geram tgk kek tu kot.

Nana said... [Reply to comment]

ehhe..liz saje je memeriahkan contest & memenuhkan blog.ekeke..menang ke kalahh blakang kira saje suka2

Nana said... [Reply to comment]

tq ros..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...