MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, July 15, 2009

Macam mana bole lupa ni???

semalam balik keje aku nampak ada polis tahan satu kete kt tepi jalan, tiba2 tros aku tringatkan satu menda...

apa mendanye??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni ha!! lesen aku dah mati 23.5.2009 rupanye... nk dekat 2 bulan aku bawa kete mrata dah..ngan lesen yang dah mati!ahad lepas g PD siap bawa sampai ke seremban ngan lesen mati ni.

masyallah...pesal la teruk sgt aku ni??sejak2 branak ni memory mmg low la..almaklumla dah ada urat yg putus kan...ekekek...ari ni pun aku ngan gamblenye bawa kete xde lesen sebab aku suh adik aku tlg renewkan.

ha..korang bek cek sama ntah2 ada yg sama mcm aku ni ha..bawa kete je tau...lesen xmau cek.heheh....


31 ribu orang memberikan idea bernas:

Liana said... [Reply to comment]

hehehe...sib baik tak kena tahap pak polisi! Lain kali jangan lupa lagi yer...hehehe

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

hik..hik..hik.. sib baik tak kena saman ngan pak polisi yo

atty's said... [Reply to comment]

camtu nana kena idupkan 5 thn terus..

SyaNa said... [Reply to comment]

weyy ko tak bau bangkai ke?? lesen tu da lama mati
hahaaaa
bleh buat tag pasal lesen mati bile ni nana..

Nana said... [Reply to comment]

hehe..kim tu la seb baik xkena tahan ngan polisi

Hezesuze said... [Reply to comment]

aiyoooooo 2 bln sudah lesen tu tamat tmpohnye....sib baik xkene tahan....hehehe

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

ekekkee...
br gelabah ye...
cube ko tya azzrul...die bw keta kat 2bln roadtax mati ko taw...muka selamber jer tgk polis..smpi kn tahan die wat xtaw je..polis tuh pun weng kot xpasan roadtax laki aku...

bole die lupe renew roadtaw...weyy sape yg urat putus ne aku ke die ahahahaha

miealiz said... [Reply to comment]

perghh..lame da tu nana..sib baik sumer pn clear kan..next time jgn lupe lg k..

mama tisya said... [Reply to comment]

maknanye time p gatehring aritu lesen dh mati :-p hah nasibaik tk kena tahan polis..kalo tk sia2 je kena denda..p cpt renew lesen:-p

Nana said... [Reply to comment]

cutemiut tu la pasal..seb xde roadblok.klw x masak

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

nasib baik lagi...nana...nana... ishhhh....

Nana said... [Reply to comment]

hahah..siot je syana..bau bangkai ko cakap?ekeke...
aku tgk blog ko tadi psl lesen kan..mmg sesuai sgt ha klw ada org nk tag aku psl tag tu

Nana said... [Reply to comment]

kak heze tu la seb baik xkena tahan, padahal byk kali la terserempak ngan polisi tahan org tepi jalan hehe..

Nana said... [Reply to comment]

haha..shiera klw kes ko ni dua2 urat putus.ekek..ko plak men naik je kete xtgk rtax mati bile.
slalu kan klw kita wat muke relaks je polis xdenye nk tahan, tp klw kita wat gelabah tu la yg polis tahan
tgk mcm aku..ms balik semenyih aritu aku siap ptg kete polis yg lembab.haha..watnye dia tahan aku..naya lesen mati!

Nana said... [Reply to comment]

hehe..liz mmg lama dah..slalu hubby tolong ingatkan ni dia pun lupe gak

Nana said... [Reply to comment]

eryn, time kita g ttwangsa aritu mmg lesen dah mati.hahah....
xpe arini dah renew dah..ekekek..

Nana said... [Reply to comment]

hehe..banyak kali gak la nasib baik ni ros...sebab byk kali tserempak ngan kete polis& polis tahan org

ira_kecik said... [Reply to comment]

wei nana.... ko nie memang gamble la..... bleh plak ko lupa lesen mati..... selumber jer....

Nana said... [Reply to comment]

haha..ira banyak lg menda lain nk diingat dari lesen ni.slalu wat derk je hubby yg tlg ingatkan.hehe..

lia said... [Reply to comment]

len kali letak reminder kat hp biler date2 penting ni mati mcm kedit kad, lesen etc ya ;p

iNa said... [Reply to comment]

huhu..lame tue bln 5...
sib x kene tahan polisi...hehehe

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

kak....alamak...nasib baik qis dh renew lesen aritu..slalunye hubby yg ingtkn bila nk mampos lesen tu...skrg ni sume kena handle sndiri..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

masyaAllah..2 bln plak tuh..ih ih ih...dasat nih pelupenye..ekeke;D

Nana said... [Reply to comment]

lia, tu la slalu nye mmg ltk dlm hp date2 penting nih, mcm mn leh tertinggal plak.ehehe..

Nana said... [Reply to comment]

heheh..tu la psl ina mmg lama dah..seb baik la xkena tahan, yela muke confident je bw kete..mana polis nk tahan kan.ekekek..

Nana said... [Reply to comment]

qis, samala wlpun kita PJJ ngan hubby dia yg slalu ingtkan psl lesen, ddia pun bole lupe lak..abisla..klw diri sendiri nk ingt mmg xdela.hahah...

Nana said... [Reply to comment]

haha..kak suziey,sy ni mmg pelupe skit, sjk2 branak ni lagi terok.hehe..

ibu_umairah said... [Reply to comment]

wahhh...mcm mana leh lupe ek?hee.heee.heeee...cepat2 hidupkan

Nana said... [Reply to comment]

hehe..ibu umairah..xtau la mcm mana bole lupe..terok kan..hahah

zh-ena said... [Reply to comment]

selalu lupa nak check kan..ena pun terbabas ari tu..selamber jea bwk keta g maner2

Mamamanja said... [Reply to comment]

hahaha sama la... daku dulu pun dah baper bulan lesen mati x sedor. lanyak jerk keter sampai nampak polis tahan kete org baru tingat huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...