MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, July 20, 2009

Tag from ira kecik

1. Apakah hubungan awak dan dia? (sesiapa pon boleh)
-En.somi tersayang

2. 5 impression terhadap dia?
-xromantik
-sgt suka wat seprise kt bini dia
-kelakar
-suka katon & game
-kuat makan

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?
-Hari tula time bezday dia kata xbalik, tiba2 tercongok dpn pintu umah bg salam siap bawa kek.terharu aku..tq yang

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak?
-Sebenarnya saya suka kat awk dari dulu lagi..time kita mula2 kenal..heheh…

5. Kalau dia kekasih awak...... awak akan?
Kekasih menda dah jadi laki dah pon.ekekek……

6. Kalau dia jadi musuh awak...... awak akan?
Cincang lumat2.eheh..xdela aku xsuka la bermusuh2 ngan orang.dosa tau.

7. Kalau dia kekasih awak......awak akan?
Ajak dia kawen.statement..gatainye.ekekek…

8. Kalau dia jadi musuh awak......mungkin kerana?
Cinta terputus di tengah jalan oleh kerana orang ketiga.hehe..imaginasi kuat btolla aku ni.

9. Overall impression tentang dia?
Seorang anak,abang, suami& ayah yg sangat2 bertanggungjawab!

10. The most desirable thing to do to her/him?
Masak sama2

11. Apakah awak rasa tentang pandang orang terhadap awak?
Ni dari sevey yg dibuat (apa kata sevey??).ekeke..poyo sunggoh, org ckp aku peramah, happy go lucky, suka wat lawak (yeke?) seorang yg sangat2 tabah & very2 berdikari sebab PJJ ngan hubby.

12. The character of you for yourself?
Happy go lucky, friendly & berdikari (sgt2 ok!)

13. On contrary, the character you hate about you?
Aku ni cepat panas@baran

14. The most ideal person you want to be with?
Encik Mohamamd Amrul Fazlee Ramli ha..amek ko nama penuh lagi.hubby la..

15. For people who like you.... tell something about them....
Nape korang suka aku?ada ke orang yg suka aku?tq byk2 la klw ada yg suka, jikalau orang xsuka xapa…ngeh..ngeh..tiba2 mcm lirik lagu plak

16. Ten people you tag?
1.Jue bakal Mak Ngah Damia-tau dia bz tp saje suh dia wat tag ni sbahagian dari sesi suai kenal…ekeke…
2.atie
3.kimm
4.aty ibu iman
5.cutemiut
6.lyz pcm
7.masni pcm
8.fiesyah
9.kak heze
10.zh-ena

*klw korang2 yg tersenarai ni dah wat sila abaikan k..klw xnak watpun xpe xpaksa.tp len kali klw korang bg tag aku pun xmau jwb.hahahah….

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Mamamanja said... [Reply to comment]

ada award untukmu :)

Nana said... [Reply to comment]

ehe..tq mm

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

alamak...nama atie no 2....dengan pantas ku buat ...hhehehe

atty's said... [Reply to comment]

banyaknya nana keje sekolah..

Nana said... [Reply to comment]

atie-hehe.sila la buat ek
kak aty-tu la kumpul2 dulu seme wat skaligus.ehehe..

FIESYAH said... [Reply to comment]

he..he....last tu mcm merajuk je...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

alamak sorry baru terperasan pasal tag ni.. okies.. nnti kita buat ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...