MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, July 25, 2009

Weekend@Semenyih

semalam pas balik je genting blk umah amik bj g semenyih plak.pagi tadi kuar umah kul 10-7mlm baru balik umah kuar jenjalan ngan MIL& adik2 ipar aku seme, g lenggeng N9 & the mines.saje je jenjalan g lenggeng tu tgk kandang kambing, itik,arnab& ikan keli kwn hubby bela.beso gile kandang dia nih.dari umah MIL dekat je 15 mnt je.

pastu otw balik tp2 jalan byk sgt org juai cempedak, aku ni mmg ngidam lama dah (haip...ngidam saje2 je so far blom ada lagi insan dlm peyot ni, lemak banyak la..heheh..cempedak tu aku bli yg plg besau skali skilo RM3, sebiji RM7.ha..puas ati aku bli kt kdai isi nipis2 je pastu 3 ketol siggit xpuas nk mkn.

lawatan ke kandang kambing pojie.
pastu g the mines cari enpon adik ipau aku
sampai semenyih singgah teso MIL bli damia sandal, kasot& baju.untung damia...hehe..untung lagi ibu xkuor duit.ekekek..

6 ribu orang memberikan idea bernas:

azrina said... [Reply to comment]

wah..bestnya tgk pics tu..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waa syioknye..jalan sakan...sempt lagi merembat brg sopingan yek..hehe

Nana said... [Reply to comment]

azrina-hehe apa yg bestnye?itik & kambing tu ke?hehe

kak suziey-ala..rembat menda murah2je gaji lom kuar..ekekek..

Liana said... [Reply to comment]

Bestnya...cempedak tu yang sedap nampaknya...

lia said... [Reply to comment]

serius musim cempedak ni.... aku hepi gler...

beli 2bijik terus, bg mak aku mintak gorengkan... kah3 sengal kan, soh mak buatkan... sbb aku xpandai masak ngeee...

Nana said... [Reply to comment]

kimm-xtau la bez ke x lom masak lagi

lia-haha..ko sama mcm aku, aku bli bg mak aku masak, ptg ni baru dia goreng,ehehhee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...