MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 5, 2009

Bila damia mengganas

ni la damia sejak memenjak ni, mmg lasak & mengganas..agaknye tu la yg wat aku makin kurus kot...hehehe...

nombor2 tu aku dah susun cantik, tgk2 abis dia trabor kan...
pastu tukul menan ayah dia bli 2mgu lepas abis patah...
acu dia tengah tido dia sepak pale orang tu pastu dia ketuk pale acu ngan remote...
ni plak dia memanjat kusi pastu nk berdiri ats kusi tu
pastu bila dah mengganas2 tu dia insaf..haha..dia tgk adik aku semayang dia pun semayang sambil mulut
peshu psha..pshu psha...baca apa ntah kumat kamit, pastu rukuk, pastu dia wat takbirratul ihram sambil cakap awah...bat (ALLAHU AKBAR)ekekeke..

sila la abaikan bilik adik aku yg bersepah tu...hehehe

28 ribu orang memberikan idea bernas:

iNa said... [Reply to comment]

hehe...cumil la damia nie.......
ganas yer.........lasak..anak ina pon gini gak,x tau duk diam.....
kdg2 rase nk marah jer...tp sabarrrrrrrrrr...

~~ciklinn~~ said... [Reply to comment]

hamboii22 boleh tahan ha anak dara ni yer.....hehhe nak kasi mama eksesais tu nana

Nana said... [Reply to comment]

ina-tu la...xlarat la..time2 gini la trasa perlu sgt2 en.somi di sisi tlg jagakan.heheh..tapi apa kan daya..

linn-tu la pasal weh xpadan nk gelgel...klw dpt ank lelaki xtau la lg lasak kot

SyaNa said... [Reply to comment]

heheee awahh bat..
hehee comell

wey tak bleh dtg ke?? moh le ajak abe ko dtg
dia tak cuti ke?

DYLA said... [Reply to comment]

anak saya pun lasak... tapi maknya makin gemuk napa!!!

lasak bagus, cerdas otak dia..

Diana@Mama Adam Mukhriz said... [Reply to comment]

mak ai damia .. sib baik ibu mu itu penyabar orgnyer yer ...heh..hehhh

mama tisya said... [Reply to comment]

kemain ganas damia...tukul tu sama ngan tisya..tp tisya nye lg patah truk..tkleh pegang langsung dh...

hah ati2 panjat krusi tu...hehehe..bdk2 tgh melasak hrp maklum je la

Nana said... [Reply to comment]

syana-damia mmg gitu klw dengar orang azana pun dia ckp awah bat..mendayu2 mcm org azan, ye la surau depan umah je kan..dia dah blaja dah mcm mn nk azan.hehe

abe aku xdok la wei..outstation kt kuantan..

Nana said... [Reply to comment]

dyla-ish..gemuk hapa..ok je tgk..ye la mmg cerdas, ibu yg xbape nk cergas melayan kerenah dia.hahaha

kak diana-hehe..penyabar la sangat...nsb baik la ank kita..heheh..

eryn-wah tisya pun ganas juga ke nmpk sopan santun, lemah lembut je.heheh

mama_umar said... [Reply to comment]

yer nana,skg pon kitorg tgh menahan sesak napas handle 'kebaikan' si umar , mmg tgh time diorg nih, huhuh

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

ahahahah..
welcome to the club..
aryan pun gituk gak...aku da penat mengemas..nek letih aku ngemas balik

Liana said... [Reply to comment]

hahaha...Husna dah lama menganas cam tu! Jatuh dari sofa ker... dah biasa dah! Kepala dah kebal dah dia. hehehe.. Mainan dia, tak sampai 24 jam dah selamat! hehehe... Welcome the club yer... :)

Mrs Sophis said... [Reply to comment]

alahai damia..comelnye...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

umangaih..anak dara ni bole tahan ganas nya..sian pakcu kena pok pale ngn remote..ekekek:D

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said... [Reply to comment]

salam nana,
aksi damia sama ngan anak fiza..
bila tgk orang sembahyang, dia pon ikut gak...mulut terkumat kamit baca apa ntah..hihihi..

masviona said... [Reply to comment]

ni mmg betul² mengganas nih damia nih...hikss

Nana said... [Reply to comment]

zt-tu la..mmg sesak napas wei..layan kan je lah..heheh

shiera-dulu dia xbuas gini wek..pesal ntah tiba2 mengganas camni

kimm-hehe..jatuh tu perkara biasa dah..btol tu damia pun dah kebal je asik2 jatuh.

masni-ye ke comei.time ganas gini xcomei da la..hehehe

kak suziey-haha tu la sian acu dia tgh tido kena pok ngan remote

fiexa-hehe..sama ek..comei je kan tgk dia kumat kamit ntah baca apa ntah

masviona-tu la pasal..bole tahan ganas ank dara nih..ank askor la katakan..ekekek

azrina said... [Reply to comment]

lasak gak yer si damia yer..org kata lasak xpa nnt bdk tu bijak..

lia said... [Reply to comment]

uishhh ganaz anak hang ha3...

tp bukan ker budak bijak adalah budak yg noty ;p

Nana said... [Reply to comment]

azrina-tu la..patut la tok wan dia ckp penat dah skang jaga damia.hehe..bijak ek?hrp2 gitu la..nama damia tu maksud dia BIJAK

lia-hehe..ganas mcm aku kot.heheh..klw benar bagai dikata..amin..hrp2 bijak la hendaknye..hehe

Afne said... [Reply to comment]

nana, bilik/rmh bersepah tu afne tak heran sbb hana pn rajin benor mengemas haha. blh thn lasak gak damia yea. hana time nk ikut solat siap mintak tudung lg hehe..

Yan said... [Reply to comment]

ekekeke... qis pn rajin manjat..
layan kn ajela kn nana..
klu kite marah/jerit.. lg galak dia..

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

ni mst ikut perangai ibu dia ni GANAS hahhah ;P
xpe xpe..nnt dh besar sikit, sopan la kekekek budak tgh membesar

Nana said... [Reply to comment]

afne-damia klw nmpk ibu dia semayang dia tgk je..dok sbelah diam2.

kak yan-haha..btol tu kak klw kita jerit NO!! lagi cepat2 dia panjat sambil ketawa2 lagi.

eliza-heheh..tu la psl rasa pun gitu lah..mewarisi keganasan ibu dia..hahaha...

jemarisepi said... [Reply to comment]

ala tomey nya anak pompuan mengganas..hihihihi...dapat kaki dan akal lah katakan..kiss damia untuk jemari ek...
teringin nak anak pompuan...hihihi

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

hik..hik..hik.. tomey je tgk..

Nana said... [Reply to comment]

jemari-hehe..ye la tomei..klw dok baik je mmg tomei..klw dah mcm ni xde tomei dah.ekeke

cutemiut-time dia tido la paling comei skali kan sebab xde wat sepah.hahaha

watyz said... [Reply to comment]

bagus damia...bagus...mengganas la lagik...ekekekkk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...