MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 10, 2009

Bowling Tournament 08.08.2009

alhamdulillah...akhirnya berjaya gak aku mengorganize bowling tournament utk opis...heheh..suke ..suke...

wlapun group aku xmenang, aku sendiri pun xde menang utk kategori single& cabutan bertuah pun xdapat (sah..sah..aku xbertuah.ekeke...) tu aku xkesah langsung yang penting hari tu berjalan dengan lancar & jayanya...hehehe..& yang paling penting suasana sgt2 happening!!


banner
gedik2 dulu..hahaha
harus posing b4 main

tu dia..gaya2 pemain harapan negara..ekekek..

sesi bagi adiah & lucky draw

gambar reramai...suke!!



5 ribu orang memberikan idea bernas:

Dj Epoi said... [Reply to comment]

Salam......Wah Tahniah.....

Nanti bila Gua nak anjurkan ...boley ar panggil Lu untuk tolong Gua kan?
Hehehehehehh.......

Seronok....memang seronok......KELETIHAN kita oarang tataaau hehehehehh!!!

mama tisya said... [Reply to comment]

tkpe tk menang..janji dpt main & support kwn2 lg bertmbh2 meriah..and part gedik2 tu yg lg best...ehhehehe

MaMa ZuRa said... [Reply to comment]

hadiah posing tu patut menang tu..heheh..

yana said... [Reply to comment]

ko menang ke?

Nana said... [Reply to comment]

dj epoi-heheh..mmg lotih beb...tp sonok!

eryn-menang posing & menang sorak je la..hehehe

zura-ha...klw ada anugerah posing sure bole mng ye x?ekekek

yana-xmenang pun weh...xde luck.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...