MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 14, 2009

'Contest Before & After Makeover'


alamak..aku baru pasan tarikh tutup contest arini..sempat lagi ke ek?xpela try je la..
jumpe contest ni akt blog ecatir. ok syarat2 dia jadi folower & link ke blog dia udah aku buat.

Ceritakan sikit tentang gambar tersebut (bila.. dimana.. untuk apa diambil)
ok gambar ni diambil time ari kawen aku la...gambar yang before tu mmg btol2 time ari kawen, dah siap2 pkai contect lens b4 makeup org pakai after...hehe..pandai btol..yang lawaknye kan time pak andam makeup aku tiba2 lens aku nk tekuor..cepat2 aku jerit kat pak andam eh..lens saya nk terkuor..hahaha..pak andam tu ckp nape pakai dulu org pas makeup baru pakai..hehe..blasah je la

BEFORE & AFTER

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

Good Luck yer..aku x der pon picca menarik..support kengkawan la k..hiks!

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

tak aci ar..buh gambo kawin...hehehhee

gud luck nana

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

hik..hik..hik.. sib baik sempat kan. eemmm good luck k..

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

cantik la awak nana...terserlah!

>_<

zh-ena said... [Reply to comment]

hehehehehe sama la kita pki lens time sanding

SyaNa said... [Reply to comment]

hanya doakan kawan2 menang

Nana said... [Reply to comment]

gie-weh xkan xde kot..gambar ko dah la seme cunz2

atie-gmbr time kawin je yg pkai makeup.ahahah..tq

cutemiut-tq..last minit je ni.heheh

eliza-alah..seme orang time kawen la..hehehe

ena-tu pun kita praktis sbulan b4 kawen bg biasa2 kan.hehhe

syana-tq weh

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waa mmg berbeza..good luck :)

Nana said... [Reply to comment]

hehe..tq kak suziey

zura@iwan said... [Reply to comment]

wahh...mmg bbeza ko.....gud luck ye..

Nana said... [Reply to comment]

tq zura.hehe

MiszMama@Haslinda said... [Reply to comment]

gud luck!

Nana said... [Reply to comment]

tq haslinda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...