MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 26, 2009

DeAh Blanje buka puasa..

semalam deah call ajk g buka pose, nak banje katenye...org tu dah gaji kan...nk amik berkat la bulan puasa banje kengkawan...nak2 banje aku mmg bertambah2 berkat.mokekekekek.....so ktorg date berempat je la.aku,damia,deah, sue (budak umah diah)

ni gambar2 di lokasi kejadian, Johney's Jj Au2 :)

sbelum buka tu bli papa roti bg damia mkn dulu
sementara tunggu buka pose..posing dlu
ni sikit2 je la gmbo makanan, xleh tunjuk byk2 hehe...
deah aku ada pantun 2 kerat utk ko:
bangun pagi xgosok gigi
mekaseh weh lenkali banje lagi..
muahahah....

18 ribu orang memberikan idea bernas:

Diana@Mama Adam Mukhriz said... [Reply to comment]

wah rezeki nana tue org belanja .. aminnnnn ;-)

Nana said... [Reply to comment]

hehe kak diana, rezki di hujung bulan di saat poket kering kontang.ekeke...

lia said... [Reply to comment]

sedap ker steamboat kat c2? aku hantu steamboat tp kat c2 xpnh try g he3...

rezeki sungguh la yer...

SyaNa said... [Reply to comment]

deah! bile nk blanje aku plak
hahhaaa ttibe je kan

mama tisya said... [Reply to comment]

murah rezeki blanje kwn2 bln psoe..ehhehe

Nana said... [Reply to comment]

lia- ni 2nd time mkn kt situ dlu xpenah try sebab tgk mcm xsedap skali dag try nak lagi..nak lagi..hehehe

syana-muahaha...minta je weh.ekeke...

eryn-ahh mmg berkat kan...bila nk banje kita?mokekek.....IRC ada baru buka kt opis kita ni.heheh..

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah... syukur alhamdulilah.. rezeki..rezeki..

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

huhuhuu sgt sodapppp tuh

zh-ena said... [Reply to comment]

terliur tgk udang..sabar2 tgh pose nie

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wahhh...bestnyer org belanje....rezeki2....

p/S: hubby berbuka denga siapa?

Nana said... [Reply to comment]

cutemiut-rezki bulan pose..hehe

shiera-tgh lapa skang ni seme sodap weh,.tp kan mmg sodap pun.

ena-alamak sorry la wat terliur.ni yg mals nk tepek gambo mkanan ni.hehe.sikit2 bole la ek..

ibu damia-hehe..kita dok jauh ngan hubby la..stakat ni blom penah lg buka pose ngan huby, jumaat mlm ni dia smpai KL

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

johny.....ai likeeeeeeeeeee....

untung nana ye...ade org blanje makan...sedapm=nye mkan kat johny..tingat tomyam johny...emmmmm

watyz said... [Reply to comment]

huh...bile la dpt makan org banje kan...

atty's said... [Reply to comment]

sodapnya makan ..lagi kalo org banjer hehehe.semoga murah rezeki selalu org yg banjer tuh

mAr@ZiEy said... [Reply to comment]

besh yer ade org blnje mkn..huhu..sis bile nak blnje sy ni..hehe

MiszMama@Haslinda said... [Reply to comment]

nana, jemput join kontes sempena bulan puasa di umahku ye..bye n take care!

Nana said... [Reply to comment]

atie-hehe..rezki bulan pose atie..

waty-pas raya nant rmai org wat open house tu kira org banje gak kan?hehe

kak aty-muahah..tu la klw org banje mmg lg sedap jadinye.tu la..murah rezki ko deah

marziey-nak tgu saya banje?hehe..nant klw ada rezki kita jumpe bole aje nk banje

haslinda-ok..tp bab contest yg kena mengarang ni lemah skit la.hehe..

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

rasa mcm nk tangkap sekor2 udang tu jek ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...