MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 13, 2009

perkara aneh & ganjil di dunia

Semalam tgh2 bosan aku amik la buku ats rak yang abah aku beli.dah lama pun dia beli tapi aku xpenah nk tgk pun..
Bila dah tgk rupa2nya bezz buku ni, pasal perkara aneh & ganjil di dunia.macam2 la ada dalam ni.pokok kelapa bercabang tiga tu ala2 pokok betik bercabang tiga kt umah aku aritu plak.heheh…

aku tgk mcm kat dalam muzium ripley's plak

Pokok kelapa bercabang tiga, kaktus kalimah allah,pokok bentuk muka manusia, tomato kalimah allah & terung bertulis bismillah
Tangan bole tembus ke mata melalui hidung, jari kaki panjang, gigi tumbuh berlapis,ikan ada kalimah allah & sarang lebah ada kalimah allah
Bunga& batu ber kalimah allah,pokok ber kalimah syahadah& pokok sujud

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Diana@Mama Adam Mukhriz said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Diana@Mama Adam Mukhriz said... [Reply to comment]

subhanallah .... kuasa allah

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ish ni kalu peknen xleh tgk nih..

FIESYAH said... [Reply to comment]

subhanallah...betape besarnye kuase tuhan...

syah penah tengk vidoe klip yg hubby tunjuk singa megaung sebut ALLAH S.W.T tiap kali azan...

SyaNa said... [Reply to comment]

subhanallah

ibu_umairah said... [Reply to comment]

mcm-mcm bentuk ade ek.....dasyat tul leee

zh-ena said... [Reply to comment]

semua tu kuasa Allah kan..

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

macam2 ada ya.. kuasa allah kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...