MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, August 28, 2009

Suke!!

pagi tadi kul 5.30 hubby call.aku tanya la dia dah sahur ke?dia ckp dah...sahur tapi highway.pastu dia ckp saya datang KL ni...skang dah ada kat kem Sg.besi.ni la dia laki aku..mmg dia xbgtau awl2 dia nk dtg KL tau2 dah sampai je.aku punye happy dengar dia balik tros pas sahur tadi xleh tido.ahahah..
hehe..yela korang..arini dah masuk 34 ari kitaorang xjumpe....hubby kena anto keje kt KL sebab ada flightpass hari merdeka.dah nk masuk seminggu puasa, arini baru bole berbuka sama2.huhu...

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar said... [Reply to comment]

alahaii,syahdunyee..hehhee,silela lepaskan rindu dendam ko ye ;P

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

34 hari x jumpa?????? leh tahan lak ....ekekekek.....bulan2 pose ni jangan buat benda yg terbabas sudah......hiks.....

p/s: hubby u keje kat ner? sampai 34 ari baru leh jumpa?

Nana said... [Reply to comment]

zt-haip2...bulan2pose..ni.ekekek...

ibu damia-kami mmg PJJ dia keje kt kluang.mmg sbulan skali je balik...kdg3 2mgu skali.dah biasa dah...3thn dah mcm ni

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

abis r mlm neh..ekekeke

Nana said... [Reply to comment]

haip...ko ni shiera.buat2 hormat skit bulan2 pose nih..ekekekek

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

lamanya tak jumpa..berbakul rindu ye nana

Nana said... [Reply to comment]

hehe..kak ayu bakul paling beso tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...