MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, August 17, 2009

teringin mau makan...

pesal ntah asik teringat2 nak makan 2 menda alah ni....dari minggu lepas lagi tingin,semalam baru dapat.

dah alang2 g JJ tu kan, aku ajk mak&adik2 aku skali, kbetulan mak aku nk cari gula, aih..mmg payah nk cari gula kt kedai2 runcit skang ni kan...tu pun kt JJ semalam sorang limit 2 pack aje.so aku amik 2, mak amik 2, adik aku amik 2.hehehe..dapatla 6kg semenye...yela nk puasa ni banyak wat kuih manis2 mau sawan mak aku klw gula xde...hehehe

acara wajib mcm biasa...hehehhe
pastu g bli menda alah Tako Tao ni..ambik hok oktopus.sedap aku suke..
pastu g bli 3 ekor makhluk asing (donut hok the alien peberet eku)yummy..lemak berkrim disukai ramai...hehehe...


24 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar said... [Reply to comment]

btul ni nana,b4 pose jumaat nih kene sumbat dulu mulut aku dgn bende2 manis dan sedap mcm tako sotong tuh,kih3..aku pon ske menatang tu :)

Nana said... [Reply to comment]

hahah..zt tu la psl..sblm pose ni kan..kena cari apa yg tgh dok ngidam.

bln pose nant kang xlalu dah pas buke nk mkn menda2 alah ni.heheh

wantie said... [Reply to comment]

Nana, wantie tak pernah makan pun tako sotong tu. sedap ker? kalau sedap kena cuba nih..

zura@iwan said... [Reply to comment]

wah...sedapnya tgk donut tuh...

Damia Aleesya & Damia Ayyunie said... [Reply to comment]

mmmm..samalah ngan damia aleesya.... kalau gi jj tu acara wajib naik troli keta tu.....

p/s: betul ke gula dah kurang sekarang? alamak...kat umah dah tinggal sikit gula ni....kena cari cepat2..

azrina said... [Reply to comment]

hmmmm...lazatnyer donat tu..mintak satu..

Nana said... [Reply to comment]

wantie-dulu 1st time try, mkn sketul rasa xsedap masuk yg ke-2 baru trasa sedap.skang ni wajib bli klw g JJ.

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe..mmg sodap..hingga menjilat jari

ibu damia-kdg2 je damia dpt naik kete tu sebab klw weekend mmg ssh la nk dpt kete tu.
mmg ssh cari gula skang, sabtu lps adik pegi merempit byk tmpt kdai2 runcit kt area umah seme xde gula.

azrina-hehe..baru je selesai abiskan 2 ketol.slm mkn 1 je balance bw g opis

mAr@ZiEy said... [Reply to comment]

Besh yer jenjalan

Nana said... [Reply to comment]

hehe..marziey tu pun skejap je..abes cari barang balik tros.risau musim2 skang ni dah la kuar umah slambe je xpkai mask

mummysya said... [Reply to comment]

kat area rumah kin satu peket gula pon tarak!!!

tension giler...

Nana said... [Reply to comment]

kin-tu la sama la kita..mmg ssh nk cari kt kedai2 runcit skang ni

zh-ena said... [Reply to comment]

mmg susah nak beli gula skang nie kan

Diana@Mama Adam Mukhriz said... [Reply to comment]

nana > kita minat gak cuma x suka bau sos dia tue .. heh..heh... alamak nak gi beli gula la nantie ;-)

Nana said... [Reply to comment]

ena-tu la psl ni nk puasa dah, byk nk pkai gula, nk wat air la, wat kueh la.org2 mniaga lagi sian.kang mest air tawar je bulan pose ni..org jual kdekut gula.heeh

kak diana-tu la mula2 dlu xsuke gak bau sos dia tu.tp skang dah ok dah.hehe..

bli kak wat stok..org yg jual gula seme pakat dok sorok gula skang ni

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hohohoh..2 mende ni pn kegemaranku jua..adeiii..dh terpengaruh dh ni

Nana said... [Reply to comment]

hahah..kak suziey suke gak ek.hehe...sedapppp kan

AlizMieAlya said... [Reply to comment]

suke naw kamu wt entry makan2 ni ek..den da la pose ni..meleleh air liur da ni..hihi..

SyaNa said... [Reply to comment]

AIYOOO JAHAT weyy
da aku pn craving big apple
huhu kena beli neh

Nana said... [Reply to comment]

aliz-hehe...yg sedap2 je harus tepek kt blog.hehe

syana-heheh...cpt g bli..sblom pose ni mkn puas2.(mcm la pas buke xleh makan kan.heheh)

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

gula, gula... kt sini pn susah nak bli, kalo kt kdai biasa tu memang takde je manjang....

Liana said... [Reply to comment]

wa...nana tako tu sedap ker... Hari tu beli...buang jer Coz, nak makan tak lalu! Ke..masa tu ku penat sangat! hahaha

Mamamanja said... [Reply to comment]

lama x makan BA

Nana said... [Reply to comment]

kak ayu-tau xpe kdai2 biasa mmg xdela..

kimm-mula2 try dulu mmg rs mcm xsedap je, tp masuk bebola yg ke-2 baru rasa sedap.hehehe

mm-hehe..nk pose dah ni xlalu plak mkn donut nanti xlalu dah makan donut ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...