MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, September 28, 2009

dah keje dah...

pergh...sakan barcuti..rasa malas plak nk g keje arini..heheh..
bersawang kejap blog ni seminggu tak hapdate.arini xde en3 pasal raya lagi sebabnye gmbr2 aku ada dlm laptop tp amrul bawa g koje.xpe arini aku nk jenjalan blog kawan2 je tgk suasana raya memasing.heheh...

lambatnye nak balik..malas nk keje!!hahah...

6 ribu orang memberikan idea bernas:

MiszMama@Haslinda said... [Reply to comment]

keje!keje!! potong gaji kang!

Liana said... [Reply to comment]

Mari kita kerja! Mata berat jer... LAmbat tol ler jam ni nak kol 1! huhuhu

mama_umar said... [Reply to comment]

moh jln ke blog aku, aku idang kuih raye dgn air oren,ekekeke

FIESYAH said... [Reply to comment]

itulah pasal 1 minggu cuti...nasib terjage pg kalo tidak tu x keje lah gamoknye...

SELAMAT HARI RAYE...

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

selamat bekerja.....

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

emmm.. memang kan.. mood raya masih lagi ada.. so mals nak keja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...