MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 2, 2009

kad raya from syana

semalam dapat kada raya dari syana.lawa kad ni weh..tq tau..aku saje2 bg alamat.ekeke..xsangka plak ko nk bg btol2.ni kad ke-2 aku dapat tahun ni.aritu habib jewel bagi kad sama katalog.time kasih je la habib..idok la aku mampu nk soping barang kemas raya..ekeke..

lawak tol la ko ni syana, g bubuh NANAMRUL plak nama aku, tu nickname aku kat PCM.mest mak aku pelik kan.tp semalam dia xde tanya apa pun.hehe..dia paham la tu nama tu combine nama aku ngan amrul.tq weh..tgu kad aku plak ok..hehe..pecah kaca pecah gelas nk berbalas2 moekeke...


aku dah siap publish add aku ni ha..kot ada sape2 tingin nk bagi kad raya kan..sila lah aku terima dengan hati yang terbuka...ekekke...

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

wei..siap ko interframe add ko...mmg cung woo kad tue..:)

Hezesuze said... [Reply to comment]

fuyooooo da dpt kad raya lagik...mmg tantek kad tu cam buat sndiri jek..clust!

mummYaeesh said... [Reply to comment]

ada lagi ek skang ni pos2 kat raya..hahaha

MiszMama@Haslinda said... [Reply to comment]

jelesnye, kite dah lame tak dpt kad raye..rindu plak zaman dolu2..kumpul kad raye pastu bile nk raye gantung kad kt pokok bunga..meriah nampk..

Nana said... [Reply to comment]

gie-saje publish add tu kot ada tingin nk anto kad lagi.ekeke

kak heze-tu mmg card buatan sendiri tp bukan buatan dari org yang mengirim tu.heheh

watie-kekdah tradisi jgn dilupe wlpun bole guna e-card, sms tp kad raya ni ada sentimental value dia kan.heehe...

haslinda-klw nk dpt kad raya kena anta kad raya kt kawan pastu siap2 letak add kita sure dia balas.hehehe

FIESYAH said... [Reply to comment]

x mau bagi kad raye nak bagi ucapan raye kat fon (sms) bleh?
p x tau no. fon....wakkahaahkkk...

SyaNa said... [Reply to comment]

sonok plak pos2 kad raya tahun ni
lama tak buat gini

Liana said... [Reply to comment]

alamak, nana...kenapa ku tak dapat... huhuhu.... Syana mesti sayang ko lebih yer...

Nana said... [Reply to comment]

syah-buleh aje..bahya mau publish sini ni tipon

syana-aku dah malas dah dolu2 rajin ler

kimm-tu rezki kot namanye.haha..ritu saje tinggalkan add.tgk2 smpai kad

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

nana...tunggu kad dr atie plak ye....tingat zaman2 anak dara pos2 kad...hehehee

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahh..ade maknaa ni tunjuk add umah..ekekek:D bijak:p

watyz said... [Reply to comment]

nape aty x dpt pon kad raya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...