MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, September 7, 2009

kucing geget dia

semalam damia dok main2 ngan kucing jiran aku.elok2 bermesra tiba si kucing tu geget tangan damia.apa lagi melakak la budak tu..hehehe..ala..aku tau kucing tu xberniat pon nk geget damia..dia saje nk gurau2 je tu tp slah orang la dia gurau ngan budak kecik ni..hehe..dah berbekas gigi kucing kt tangan dia.dah kena geget pun xserik gak dia dok panggil2 kucing tu..hehe..damia..damia...

saat2 sebelum di geget kucing
ni baru pas nanges..tp bole suke lagi...hehe...


13 ribu orang memberikan idea bernas:

Liana said... [Reply to comment]

nana... sama dengan Husna. Husna minat giler kat kucing... PAntang nampak kucing...terlompat2 dia sambil menjerit!

mariaariffbaby said... [Reply to comment]

comelnya!
anak..anak..

kekadang buat ibu-ibu dok sesak nafas jek

=D

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

comei nya kucing tuhhhh...eli suka kucing..anak² pun suka kucing..
tp kan eli tgk kucing tu mcm bunting je...no wonder la damia kena geget..kucing tgh prgnt mmg garang sikit heheh

cian damia..x pasal2 kena geget.

DYLA said... [Reply to comment]

ha? kene geget ke? ala chiannya.

pssttt:
suka la tgk damia. so cute. esp her eyes, redup je.

juelee said... [Reply to comment]

beraninye damia.. hohohoo mummy jue die pun penakot kucing hahahaha...

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

damia...cmne leh kena...sakit la tu k.nana...sbb tu dia nangis..ksiannye dia..nnt aunty qis babap kucing tu ye...

Nana said... [Reply to comment]

kimm-husna pun suke kucing ek.damia klw dapat ekor kucing tu mmg dia xlepas la.hehehe

maria-hehe...mmg sesak klw time2 dia notee tu.

eliza-kucing tu xbunting pun.tp dia mmg suka gurau2 geget tangan kita.klw kita org beso ni xrasa apa la takat gigi kucing yg kecik tu.heheh

dyla-hehe..kena geget skit je, ada la kesan merah kt tangan dia bekas gigi kucing tu.hehe..mata redup?bukan mata bulat n beso ke mcm ibu dia.hehehe...

jue-damia mmg suke kucing sikit pun xtakot.aik..mumy jue takot ek..seb baik umah semenyih dah xde kucing.hehe...dulu ada 2 ekor kt umah.

qis-sikit je kena geget nsb baik akk pasan cepat2 la babab kucing tu.hehe...

ibu_umairah said... [Reply to comment]

sua main ngan kucing keee..........alahai kan dah nangis!!!!cute je tengok

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

alahai sian dia.. kena geget ngan kucing ya.. :D

Nana said... [Reply to comment]

ibu umairah-damia ni pantang kuar umah je dia menonggeng bawah kete tgk ada kucing ke x.hehe..dia dah tau port kucing kt situ.

rina-dia xla wat ganas2 ngan kucing tu pon.ala kucing tu saje nk manja2 je.heheh

wantie said... [Reply to comment]

kucing tu saja nak mainmain ngan damia ek. Kalau orang kedah cakap." kucing tu menikus" ala cakar-cakat dan gigit gigit manja.

Nana said... [Reply to comment]

wantie-hehe..org klantan pun ckp menikus juga.

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

damia leh ler join ngn aryan..
aryan lagik ganas...die tonggang kucing tuh wat ala2 koboi...
anakkuuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...