MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 8, 2009

Main munge api

semalam anak2 buah aku ramai ada kat umah, pas buka aku panggil diorang seme kt belakang suh beratur bagi sorang sikit bunge api.damia xleh main kan..bahya dia kecik lagi lgpun dia takut bunga api, dia suke tgk je..

stok bunga api tahun ni
suka ank2 buah aku dpt bunga api free.hehehe....
wah..cantik kan? :)


15 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

wah2 dh main bunga api...damia tk takut ke..hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

hehe..damia takot juga tu pasal dia tengok je dari jauh

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah... seronok tgk budak2 ni main bunga api.. byk stok bunga api

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

teringat zaman dolu2 main bunga api... weekend nih nak cari bunga api gak la, nak main kat umah mama.... mesti ayra pun suka...

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

bestnye k.nana dpt main bunge api..nk skit...hehehe

Aleyn said... [Reply to comment]

Eh eh..mana u dapat bunga api ek...bestnyer kalau jumpa...mesti beli...

Salam Perkenalan

Nana said... [Reply to comment]

rina-mmg sonok tgk budak2 tu, ibu dia pon sonok sama main.hahah..

ros-mmg seme budak2 suka klw tgk api2 ni.hehe..

qis-meh la jadi ank buah dulu baru dapat bunge api.hahah

aleyn-bunga api tu membe juai.ala kat pasar ramdhan banyak org juai.salam kenal too

~June a.k.a UmmyImran~ said... [Reply to comment]

Waahhh..

Dah slamet ari rayee dah damia ekkk..bestnya main bunga apiiii...tingat kekecik dlu main bunga api kucing yang btg besi tu..la ni dah tak dpt dah bunga api btg besi tu kan kan...

wantie said... [Reply to comment]

best nya main bunga api... tentu sonot anak anak buah ko yer.. mana taknya dapat bunga api free...

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

syoknya!
eli beli yg kecik tu je..so bila amik gambar,x nampak sgt la efek yg cantek tu..nnt nk beli gak la yg mcm nana ni..lgpun panjang+besar..lambat sikit nk abih api tu heheh

Nana said... [Reply to comment]

june-hehe..ahh damia dh slamar raya dah..ada lagi la bunga api besi tu cuma kita xbeli je takut terpijak bahya kan kat budak2

wantie-haha..mmg sonok la dpt menda free nk harap mak diorg bli idok dibenarkan..bli bunge api.

eliza-ehehe...ahh la yg beso tu lmbt skit abes api dia.sempat la nk snap gmbr lawa2 camni

Liana said... [Reply to comment]

wa... bestnya main bunga api! Husna masih belum jumpa lagi bunga api! maklum ler duduk rumah tinggi...mana ler ada tanah nak main kan...hehehe

zura@iwan said... [Reply to comment]

damm2 domm bunyi mercun.....slmt hari raya..hehe

Nana said... [Reply to comment]

kimm-eheh..nant balik kampung bole main puas2

zura-aih cepat nau dia dah wish ari raya.ekek....

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

cantek pulak bebudak tu main :p macam-macam corak ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...