MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 9, 2009

pegi amik sofea

petang semalam kakak aku tipon suh datang amik kat umah dia kt Saujana Impian, Kajang.laki dia outstation katanye..pas buka je tros aku gerak ikut MRR2 gile la..xpenah2 aku lalu MRR2 clear mcm tu..bole baring la ats jalan tu..ekekek....

yela time aku kuar umah kul 7.45 time org tengah berbuka lagi jalan mmg lengang.bezz nye kalau ari2 mcm tu ari2 aku bole g semenyih umah nenek damia.hehe...damia suka la ada kawan dia nak main sampai sabtu ni.




12 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mak aii nk baring kt atas jln mrr2..:-p kalo ry pn sure kl lenggang..

Nana said... [Reply to comment]

hah tu la pasal eryn klw raya lagi la lengang mmg bez nk berjalan2

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

nana....mmg MRR2 clear giler....syok ooo..mau racing tu tangkap layan ...

nana...cantek nye kaler pink umah kakak nana tu.......

lia said... [Reply to comment]

wehhhh umah tu umah saper? aku rasa sejukkk jer tgk umah 2....

errr boleh ko snap pic umah 2 x? nk tgk deco nyer...

wahhh tkeluar topic sudah nih...

Nana said... [Reply to comment]

atie-haha tau xpe..smlm dok line paling kanan je 25 mnt dh smpai kajang.ekeke..
lawo ke umah dia?heeh..dia ni tangan berseni skit cat sendiri je tu

lia-tu umah kakak aku.hehe..nant aku amik gambo umah dia klw aku anto dia ek.dia mmg pandai bab2 deko ni

zh-ena said... [Reply to comment]

mmg klu blk time2 org tgh berbuka tu jln mmg clear gila..mcm jln tu ana yg punya hehehehee

shiemz said... [Reply to comment]

kasik la adik utk damia... hehehe

zura@iwan said... [Reply to comment]

kena mgasuh anak kakak ye...

Nana said... [Reply to comment]

ena-ekek..tu la pasal mmg ana yang punye lah..

shiemz-adik??hehe..xpe la main la ngan sepupu2 dia ramai.ekekek....

zura-tak la kakak dtg dok umah mak

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

oo kt kajang..boleh la drop by umah eli nnt =D

Nana said... [Reply to comment]

eli kajang katne?

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

lawa la umh kakak ko

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...