MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 17, 2009

tag raya from lia

Baju Raya
sampai ke arini blom cari lagi baju raya aku ngan amrul. Tema tahun ni kaler grey.malam kang nk jalan tar cari baju raya

Untuk Baby/Anak
baru je shopping sabtu lepas.baju kurung damia aunty dia tolong jahitkan &siap jahit manik skali.

Family aku
xde tema2 seme rojak.heheh..kuih2 raya aku&mak aku je yg buat.adik2 aku tlg makan je

Family mertua
baru je bli tudung utk adik2 ipar aku&MIL plak ingt nk cari tudung, kerongsang.kuih raya&kek aku buatkan utk diorang skali.

Kasut Raya
mmg nak cari kasut baru, tgk la esk lusa la kot

Kuih Raya
2 jenis je aku oder choc macadamia & kuih simpul.lain2 aku wat sendiri mcm kuih sarang semut,tart, suji, biskut kelapa (kakak aku wat kan)

Perabot baru
idok ler..semenye nak baru kopak makcik

Duit raya
arini baru nak tukar

Langsir baru
pakai hok lama

Bonus
xtau la ad eke idak kena tunggu la gaji masuk tgk ada ke x.

Balik kampung
1st time dalam seumur hidup aku nak beraya kat kampong.MIL dok semenyih tapi asal penang so tahun ni satu family braya kt penang, esok malam gerak.yeha..xsabau plak raya kt kampung

aku malas nk tag sape2 sebab tau seme tgh sebok nak beraya mesti malas wat tag kan.hehe...

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Anak Pendang Sekeluarga said... [Reply to comment]

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

lia said... [Reply to comment]

duit raya aku x bertukar lagi nih... camno tu? aishhh

~Atie+Farid~ said... [Reply to comment]

nana...atie nak ucapkan selamat hari raya...maaf zahir batin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...