MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 21, 2009

aku sorang je xde


gambo ni aku baru dapat dalam kamera kakak aku, huhu..cedihnye aku sorang je xde dlm gambo raya ni.mmg tiap2 tahun xpenah complete ada je yang xde.tahun ni bila seme adik bradik raya KL aku plak raya kt penang.ni la family besar aku..
adik badik aku ada 10 orang (ramai kan? heheh) meh aku kenai kan sorang2
1. abang -mohd amin
2.kakak-nor haslinda
3.kakak-nor azmatun
4.kakak-nur hanani
5.aku la-fauzana
6.adik-mohd fadli
7.adik-xde dalam gambo-mohd zulhamidi
8.adik-mohd burhanuddin
9.adik-umi rasyidah
10.adik-mohd khaidir
2 orang lelaki yg berdiri tu abg2 ipar aku & budak2 kecik yg xde no tu seme anak buah, tu pun xlengkap xde seme.ank buah aku ada 11 semuanya.ramai kan?time2 cam gini la meriah

10 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

rmi tul adik-beradik ye...sure meriah bila smua berkumpul rmi2 kn

FIESYAH said... [Reply to comment]

biase lah sis kalo dah kahwin sume kene ikut pasangan masing2, gilir2...

zura@iwan said... [Reply to comment]

ramai adik beradik...ala ko je td...sedessnya...

CaMaRPuTiH said... [Reply to comment]

sama le cam kita... adik badik kurang satu jek dr nana. tp anak buah ramai... my mom ada 20 org cucu dari 8 ibu. hiks.. sorang jek lg yg x kawennyer.... meriahkan..

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

k.nana...xbest kn klu de yg xde...time raya la nk kumpul sume adik beradik...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah.. sama la ngan cik abg kita 10 beradik gak.. memang kan meriah jadinya klu dpt berkumpul semua

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

ramai adik badik nana, meriah kan kalo sume ada :p

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

ramai adik badik nana, meriah kan kalo sume ada :p

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaa bestnya famili beso,.,...meriah btl raya...tp xsyiok kalu adik badik berkumpul kita plak xde..ekek:D

mama_umar said... [Reply to comment]

pehh,ni klu mkn2 xyah ajak org kampong nih,hehheheh..xper, thn dpn hrp2 dptla korg kumpul 10 beradek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...