MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 14, 2009

ratu bedak

ni la kekdahnye klw damia dah jumpe bedak, semalam tgh sebok kemas2 umah tiba2 ank buah aku jerit CIK NA!! tengok damia ni!! ringan botol bedak dikerjakan.bedak mmg kena sorok la xpun letak tinggi2 klw tak mcm ni la jadinye.

11 ribu orang memberikan idea bernas:

E.L.I.Z.A said... [Reply to comment]

hehehe yea betul...budak mmg suka main bedak...budak vs bedak ;P
damia tambah sikit je lg, dh boleh jd ju-on ekkeke gurau je damia ye

Fiza Nordin said... [Reply to comment]

ahahaaa...leh geng dgn mierza akak...pantang lepelah botol bedak...klu dia dapat,raye k****g lah jawabnya...habis bertepek2 kat muke & badan...baru2 ni dapat pesen barulak...dia tekan2 botol bedak tu, memancut2lah bedak tu keluar.suke dia tgk debu2 bedak tu berterbangan sambil sebut, "huiyooo" ngeeeee poning kepale mama nak mop lantai...kang dibiarkan terlentang lak anak dgn mama sekali...licinkan...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hmmm sama la ngn aQeel pn..lemari solek tu mmg clear atsnya..kena ltk tinggi2..kalu idak alamatnya slmat la jadi mainan..

Hezesuze said... [Reply to comment]

hahahaha anak2 akak pn penah mengalami kejadian camgitu...men bedak adik beradik habis 1 tilam + muka macam tepung komak...hahahah

Liana said... [Reply to comment]

hehehe...sama ler dengan Husna... Pantang jumpa bedak... LAst2 beli yg kecil jer...senang dia ambil dah sapu2 muka dia! Ataupun sibuk dia nak sapu bedak kat muka kita! hahaha

mama_umar said... [Reply to comment]

heheh,dah blh buat opera beramai2 budak2 nih :D

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

adeh kak...abis bedak...lps tu dia wat main ice skating ye...hahaha

lia said... [Reply to comment]

muka kiri, bawah tu muka kena marah ke? mcm sedey jer gaya nyer he3 tp mmg depa xpenah serikkan kalau da depa minat dgn sesuatu benda tu.... mcm Amsyar, suka main air, aku wat la mcm mana pon, idak d layan nyer...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

hiks ..ratu bedak yer.....damia kita lak pantang jumpa perfume ngan lipstik ..mulalah...."bu..nak..nak.."

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

waaaa dah macam tepung gomak dah muka :p
tapi tetap comel... hu huh tu mesti wangi satu bdn bau bedak :p

Nana said... [Reply to comment]

eli-hahah..gelak sakit perut ye la mmg sama mcm ju-onn ekekek...

kak fiza-mmg pesen la kan budak2 suka main bedak

kak suziey-eheh...tu la sama la.kt meja makeup pantang ada brg mest dia nk capai nye

kak heze-heheh...tu la budak2 ni mmg suka bedak la bez pren diorg la bedak ni

kimm-kita sebab byk sgt bedak tu xkisah dia nk tuang satu botol pon.heheh..bedak dpt time damia lahir aritu ada 5 btl yg blom buka tu pun dahbg kawan2 tu heheh

zt-ekeke..btol2 stuju tu

qis-hahhaha..ahh tu la pasal licin gile lantai bape kali dah nk tegolek

lia-ahh..pandai ko meneka.kena jerkah ngan ibu dia buat la muke kesian pastu dia bole sengeh2 mcm xbersalah

ibu damia-ehehe..kecik2 lagi damia dah nk makeup2 ek.damia kita ni klw jumpe deodrant dia letak kt pipi hahah...

kak ayu-mula2 mmg marah tp bile tgk muke cam gitu kan lawak pun ada..redha je la..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...