MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 12, 2009

ceramah agama ari jumaat

jumaat lepas time staff laki g smayang jumaat,ada ceramah agama kat opis boz opis aku staf pompuan ada 4 orang je so combine ngan opis boz ramai la skit.penceramah jemputan kali ni ustazah sharifah (xingt dah apa nama dia panjang sgt)

ni kali ke-2 la dioarg wat ceramah ari jumaat ritu panggil ustazah masni yg slalu kuar tv3 tu.skali skala dengar ceramah agama ni kan sronok sgt...banyak ilmu yg kita bole dapat.nak harap pegi sendiri mmg xdela..klw ank dah beso bole tinggal xpe gak.so time mcm ni la kena amik kesempatan mnambahkan ilmu di dada (cewah ayat..tiba2 plak mcm ustajah ekekek..)

nk g dengar ceramah pun nak posing dulu hahah....
ustazah yang pakai tudung itam pakai spek tu lawa orangnye
pemes ustazah ni seme pakat amik gambo ngan dia


5 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

ustazah ni mmg lawa laa....

mama_umar said... [Reply to comment]

aku pon suke ustazah nih,ckp ala2 arab gituuu

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

bagus...bagus...tambah ilmu akhirat didada....

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

kak,.qis pn suka ustzah ni..dlui slalu kuar hal ehwal islam klu xsilap..tp mmg dia gelemer r...

iNa said... [Reply to comment]

bagus ek kt pat koje ade ceramah2 gini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...