MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 12, 2009

cuba, try, test

yenadei!! apa da..dah cuba, try, test lagik eheheh..

xde saje nk share ngan korang beskut peberet aku ni.nk tau mcm mn aku tau beskut ni?MIL yg bli ritu time ktorg jenjalan kt tesco.skali aku try tros jatuh chenta.sius beb!! mmg sodap beskut ni.makan skali nak habiskan lagi.heheh...aku mmg penggemor coklat xkisah la beskut ke asikrim ke apa2 jela menda yg ada coklet mmg aku suke

so klw sape2 yg tiba2 tingin tgk beskut ni pegi la cari kt mana2 tesco hage xmahal RM3.50 aje.aku rasa kan rasa beskut ni ala2 famous amos, tp hok ni versi murah punye la..ehehe..selamat mencoba..



kasi close up skit
sape penah makan beskut ni angkat tangan! hehe..

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

jarang2 ke tesco...slalu ke giant or c4 saje..tkpe nanti leh try

Afne said... [Reply to comment]

nmpk sodap!

Manjakusayang said... [Reply to comment]

macam sedap jer... Kalo ke Tesco boleh ler kita cuba :)

lia said... [Reply to comment]

nnt boley try...

iNa said... [Reply to comment]

x pnah mkn lg...
tp nti bebile jumpe leh try... :)

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah.. nak try gak aaarrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...