MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, November 9, 2009

equatorial hotel bangi

ari rabu lepas nama naik kena attend function kat equatorial hotel bangi.bab2 kena kuar opis ni mmg suka la memasing hehe..layan je la gambo2 xseberapa ni.xtau nk tulih apa dah.otak dah kering 2mgu xleh berblogging heheh...





13 ribu orang memberikan idea bernas:

wantie said... [Reply to comment]

sonot ko yer dapat gi function.jgn ler ko kering idea nana oi..

kang aku nak terjah mai sini cam ner? nak juga aku jadi keypochi...

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

hehehe...kak.bab kuar2 jln2 mmg best...qri2 pn xpe kn??mokekeke

zura@iwan said... [Reply to comment]

hehehe...ala nnti sok2 ada la idea tuh..hikss

bestnye ada function kan..

zh-ena said... [Reply to comment]

cantik la baju nana..

atty's said... [Reply to comment]

dah dekat dah ngn tmpt keje kty tuh nana..

baju nana lawa ar..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa majlis memorandum gitu..ko keje ukm ke idaman pharma..hehe

reen said... [Reply to comment]

wow..tantiknya baju!!he..

Gieyana said... [Reply to comment]

wow weee..bestnyer ko g function yer...Equatorial nie byk memory indah aku taw!hehehe

mama_umar said... [Reply to comment]

okolloh..dah smpi bangi x btau,caitt

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah.. kemain lagi ya... mesti bestkan bila dpt join function camtu

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

ibu damia,

cantek kaler baju tu! apa petua kekal langsing mcm tu :p

Nana said... [Reply to comment]

wantie-ehehe terharu ada pengikut mcm ko heheh...

qis-tau xpe..skali skala amik hangin luar kan..asik dok opis je

zura-eehhe..tgh mencari ilham nak menulih.ehehe

ena-tq..

kak aty-oo yeke..klw dtg saje2 bole la jumpe ni dtg sebab keje kan hehe...

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey saya keje idaman

reen-tq hehe

gie-wah..tiba2 terkenang zaman2 silam ek ehehe

zt-aku g sebab keje weh..klw saje g jenjalan dah lama calling2 hehe

rina-mmg bez sebab dpt kuar opis heheh

kak ayu-tq xde petua kak....xde diet2 pun blasah je makan heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...