MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 18, 2009

Kami dah sampai KL

Alhamdulillah..aku & cik damia dah sampai pun KL pagi tadi.gerak dari Kluang kul 1 pagi sampai Kl Central kul 6.25 pagi.cik damia mmg bagos & mmg good girl dia mmg xde wat hal tido je dia dalam keteapi.langsung xbunyi suara.
dari KL Central aku naik LRT sampai umah kul 6.50 pg.malas nk suh sape2 amik sebab aku bawa beg sandang je, beg beso tinggal kan amrul 2mgu lagi dia blk KL aku suh dia bawa skali.tp agk mencabar gakla bw anak sorang2 aku masuk toilet kt LRT bawa skali damia masuk amik tmpt orang cacat nye toilet kan besar..hehe..time dlm train mmg aku xminum langsung sebab aku takut nanti nak terkucil mcm mana nk bawa damia skali yg tgh lena tido tu kan.seb bek xde plak rasa nk terkucil spanjang jalan dr Kluang tu.
ada cite lawak time amrul anto aku dlm train.aku mana tau camne cara dia dlm keteapi tu ingatkan tren tu benti lama pastu dia bunyikan hon ke time nk jalan, amrul elok la lepak jap ngan ktorg, pastu dtg mamat cek tiket, dia tanya mana tiket amrul?amrul ckp eh saya xnaik saya anta je...eh abang! abang kena trn skang tren nk jalan dah ni, elok je budak tu ckp mcm tu tren mula gerak slow2 amrul apa lagi kelam kabut la lari pastu lompat kat ats platform.hahah...lawak2 seb baik tren tu tgh slow time tu.
mmg lena damia tido ats katil goncang2 plak tu rasa mcm dalam buai je kan...hehe ibu dia pun sama lena gak.
6.30 pagi@LRT KL Central.ni 1st time aku bawa damia naik LRT eksited minah ni heheh xsabar2 ajak aku naik padahal tren blom sampai.mcm biasa la dia dok diam2 je very good girl ank ibu ni

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

nasib baik lah damia girl...kalau tak jenuh gak nak layan kerenah budak kecik ni...dah lah sorg2 jaga...


muahhhhh damia..betul2 good girl...

Nana said... [Reply to comment]

ayu -tu la pasal...agaknye damia ni paham kot keadaan ibu dia yg sorang2 kan tu pasal dia xwat pangai hehe

Sitisifir10 said... [Reply to comment]

huhu...seorang bolehlah nak gendong...gimana agaknya daku dengan 4 hero heroin kecil itu....*mode wonder*

ibu_umairah said... [Reply to comment]

damia memang budak baik kan.....ok la itu kiranya bole naik lagi keretapi!!!tempat nya selesa pasti anak pun selesa juga nak rehat!!!

-pas ini nak try pulak lah bawa umairah naik keretapi

[-suziey-] said... [Reply to comment]

alhamdulillah slmaat smpai..amboih letih btl damia:p

zh-ena said... [Reply to comment]

mungkin nana sorang jea nak handle damia sbb tu la damia jd gud girl ;D

atty's said... [Reply to comment]

bagus ar damia..behave je..

Nana said... [Reply to comment]

siti-hehe..klw ramai2 tu mmg serender la..saya pun xbole

ibu umairah-tu la alhamdulilah la damia ni senang jaga budaknye

kak suziey-hehe tu la penat sgt la konon..

ena-mayb gak kot kan..dia tau klw dia ngada2 mmg dia ngadap ibu dia je la no way la nk ngada2

Nana said... [Reply to comment]

kak aty-syukur sgt la..dia jenis yg gitu.

iNa said... [Reply to comment]

lenanye Damia tido.. :)

slamat pulang yaaa..hehe..

Nana said... [Reply to comment]

ina-dia rasa siok kot kete api gerak2 mcm kita dodoi kot dia rasa.hehe..

Gieyana said... [Reply to comment]

Alhamdullilah korang dh selamat smpai..behave yer Damia..:)

Nana said... [Reply to comment]

tq gie..tu la damia mmg good girl la

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah..bagus la damia.. very the good girl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...