MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 20, 2009

kena PAU

Eheh..sian amrul kena pau ngan bini dia.ritu dia ada ckp dia bli nset baru, xde plak ckp nset ni ada WIFI.skali masa kt kluang ritu aku cek2 nset dia tgk ada wifi tros aku cakap dia, awak bagi saya pakai je la…hahah..kt kluang ni bukan nye banyak tempat ada wifi pon.

En.amrul pon stuju je dengan tanpa byk soal hehe..yela utk isteri kesayangan kan…dah tu aku pun tukor la aku punye nset ngan dia nye nset baru.hehe..sayang awak!xpela xde wifi pun awak..janji kita bole wat video call.

nset amrul yang aku pau heheh
ni nset aku pertukaran suka sama suka, sayang sama sayang heheh


12 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wah...dengan rela hati si Amrul tu kena pau ngan awak yer....tak pe untuk isteri tersayang....

atty's said... [Reply to comment]

itu lah tandanya syaang kan .meh tuko lak ngn hp buruk kty ni ..ekekekekkee..

mama tisya said... [Reply to comment]

wah hp ada wifi..leh elr tgk blog/fb bila tmpt tu ada wifi...ekkekeke

mAr@ZiEy said... [Reply to comment]

Yes..akak da tergolong ngan org2 SE..hehe

ايزان عبداللطيف said... [Reply to comment]

nana...pasni pau yang besor2 plak...cam kete ker...lalala

Hezesuze said... [Reply to comment]

alah pau mengepau antara somi isteri xpe....dihalalkan...jgn pau ngan org len sudah! hehehehe

p/s nk iphone arrr....

wantie said... [Reply to comment]

ala. ala... cayang isteri yer..
cam tu ler baru leh aman bahagia..

Bagi aku ler. Sony erric. lebih cung dari nokia..

Sapa yg ada nokia jgn marah yer..

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

best dpt pau mengepau ni..lps ni agak2 nk pau ape lak kak??

zh-ena said... [Reply to comment]

bertambah sayang la kat suami nie hehehehee

Nana said... [Reply to comment]

ayu-wlpun xrela terpaksa merelakan juga la..kang buatnye meroyan xdapat tipon sape susah ahaha

kak aty-hak..hak...

eryn-hehe..itu satu kemestian & keharusan haha...itu je yg wajib buka blog & fb

Nana said... [Reply to comment]

marziey-xpaham apa tu SE ekeke

izan-hehe..idak la sampai ati aku nk pau yg beso2 hehe

kak heze-eheh tula pasal laki kita pon..bukan org lain

wantie-aku xpenah lak compare nset2 ni aku tau pakai je hehe..janji bole wat call, sms udah

qis-haha..cukup2 la xde apa yg nak di pau hehe mkn kueh pau je la banyak2

ena-hehe..nak cakap ye kang kate meterialistik plak tp mmg tambah sayang pon hahaha

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

heh..heh..heh.. demi isteri tersayang.. jom tukar suka sama skeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...