MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 26, 2009

musim orang kawen

Bulan 11 & 12 ni banyak tol orang kawen.dah tu selang 2 minggu dari minggu ni berturut2 sabtu & ahad jadual aku pack memenuhi undangan orang.mcm puteri umno plak.hehe….
Hadiah pun dah bli siap2 tinggal nak cari lagi 3 adiah sebab baru dapat jemputan kan.Ni antara jemputan yg aku dapat setakat semalam.

28/11/2009 - Azhariah@Kedah (budak idaman kat kilang@sungai petani)-ha,sorry xdpt dtg
28/11/2009 - Azmi@Kuantan (kawan amrul)
29/11/2009 - Azmi@Kuantan (kawan amrul) -kenduri blah pompuan plak
29/11/2009 - Rianie@Kuantan (Cousin aku)
12/12/2009 - Fazny@KL (membe aku)
13/12/2009 - Fadli@KL (budak opis)
26/12/2009 -Angah&Jue @KL(adik ipar aku)
27/12/2009 -Fadli @ Perak (kawan amrul)

antara kad yg dapat
4 adiah dah bli tinggal lagi 3 nak bli
Hah!Banyak gile kan??bezznye makan nasi minyak & tgk orang kawen.heheh…biasa la time cuti2 skolah gini mmg musim mengawan la.ekeke..ops!! jgn marah ek bakal2 pengantin.haha..

9 ribu orang memberikan idea bernas:

++eden|essey++ said... [Reply to comment]

sonok ko nyer nana...jalan2 mkn nasi minyak....banyak lak tuh undangan...

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

k.nana..knduri kawin azmi tu cm terbalik je..xkn umah laki dlu baru umah pompuan kot...heheh...

kak..musim mengawan ni mmg best lg2 lak tgh musim ujan ni...hahaha

mgu ni pn qis byk jempuitan smpi 3 umah mgu ni..kenyang den mkn ns myk..

zh-ena said... [Reply to comment]

mmg musim mengawan skang nie hehehehhee

FIESYAH said... [Reply to comment]

cuti sekolah ni makan nasi minyak je lah, jgn sampai muke berminyak2 dah...sedop no mkn lauk pengantin ni...
&
x sabo nak tengok tema & degins2 baju diorg...kawen ari tu x puas lak rasenye..he..he..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

cuti sekolah sinonim ngan musim org kawen......tapi kena melabur sikit beli hadih....yg penting perutpun konyang.....

Sharinginfoz said... [Reply to comment]

musim org kahwin kan.. bosan2 melawat le my blog

wantie said... [Reply to comment]

wah.. wah.. banyaknya undangan kawin. murah rezeki ko yer nana.

kita kat sini ada dua aja. tu pun belum tentu boleh pergi ke idak...

juelee said... [Reply to comment]

kak long.. kami nak hadiah spesel tau... hehehe maklumlah rumah kosong lagi nie, kene penuhkan...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

eemmm sama la kita.. jemputan berderet2 ni ha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...