MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 26, 2009

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLAdHa

aku kt opis lagi ni..xcuti pun arini..kat umah xde wat kuih2 raya pun, balik kang je nak wat kek coklat 2bj tu mmg wajib ada la kan..

mcm thn lepas juga la..amrul keje esok..so kami xdapat raya sama la..sebab tu la bagi aku xde la excited sangat nk beraya.esok malam amrul sampai KL pastu tros gerak g Kuantan ada kenduri sabtu& ahad ni.Jadi pada kengkawan yang nak balik beraya tu, hati2 di jalan raya semoga selamat sampai ke destinasi.

Salam Aidiladha dari kami sekeluarga: Nana, Amrul & Damia....

11 ribu orang memberikan idea bernas:

iNa said... [Reply to comment]

Salam Aidil Adha Nana... :)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

selamat hari raya aidiladha.....

Nana said... [Reply to comment]

ina & ayu - tq sama juga utk korang ye

Sharinginfoz said... [Reply to comment]

selamat hari raya, b osan2 jengku le my blog

zafri amsyar said... [Reply to comment]

selamat hari raya aidiladha jugak utk ko sekeluarga...

-lia-

wantie said... [Reply to comment]

salam aidil adha utk korank sekeluarga semoga raya ni bertambah tambah erat lagi hubungan kekeluargaan..

Hezesuze said... [Reply to comment]

camat hari raya..... ;-)

FIESYAH said... [Reply to comment]

selamat ari raye aidiladha

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

selamat hari raya nana..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

selamat hari raya aidiladha nana n famili..
bak mai kek tolat tu sebijik..ekkek:p

[-suziey-] said... [Reply to comment]

selamat hari raya aidiladha nana n famili..
bak mai kek tolat tu sebijik..ekkek:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...