MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 13, 2009

selamat sampai...


alhamdulillah...aku dah selamat pun sampai ke tmpt aku nk cuti2 ni kul 5.30 ptg tadi.hheheh...nak tau ke aku ke mana??yes..btol kata lia aku ke tempat amrul kat kluang je..hehehe...mula2 risau gak jalan jauh2 nek bas tkt damia wat hal je dalam bas.damia mmg good girl start bas gerak dia tido sampai tol kluang baru jaga.pergh..lenguh gile tangan aku sakit pinggang pegang dia.balik KL ni aku nk nek keteapi plak amik yg katil nye tu.

nk cuti jauh2 amrul xdpt cuti, ada pun cuti sabtu ahad ni je la..so aku la kena dtg cuti kt sini kan..baru la jadi isteri yg mithali.esok & ahad blom ada plan lagi ikut je kaki nak pegi mana.yang pasti...aku tak sabar tunggu kul 12 mlm ni sebab wat pertama kali pas banak aku nk jejak kaki g wayang hehehe...aku dah plan dah klw nk tgk wayang bawak damia skali kena amik yg midnight sebab dia kompom tido.so mlm kang ktorg nk g tgk cite
2012(aku, amrul + 2 org kawan amrul)

ok la smbg esk plak klw aku bole on9 lagi la..heheh..

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wahhh...dah sampai yer....eh eh..awat kawan amrul tu ikut..kacau daun tul....

Nana said... [Reply to comment]

ayu-ptg tadi dh smpai.ehehe..ala kita xkisah la..lagi ramai lagi meriah.

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaa syioknya cuti2..hehe..selmat berholiday:)

Nana said... [Reply to comment]

tq kak suziey

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wallaa.. ke kluang ke... meh dtg BP meh..

Nana said... [Reply to comment]

hehe...rina xdpt nk janji la...

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

elok je dua beranak naek bas...damia pun takde meragam ye!

wantie said... [Reply to comment]

sonot nyer dapat cuti-cuti mesia.masa cam gini spend time with familly tentu seronok. dapat mengiratkan lagi kasih sayang.

kenangan-kenangan yg cam gini ler yg buat kita semakin sayang diantara satu sama lain.
betul tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...