MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, December 20, 2009

bawa damia g klinik

baru blk kenek ni.damia merengek tadi..sakit...sakit..dia cakap sambil tangan pegang montot.cek2 mcm melecet dianye montot.pelik la..pampes mmg xpenah pkai smpai bocor.slalu gak tukar ntah camne bole melecet.sian damia..xpenah2 dia menanges beria2 sebab sakit, klw demam pun dia xpenah nanges.

aku apa lg sian+risau tgk dia nanges gitu kan..cpt2 la siap g klinik.tp...masuk je kete eh..eh...tros ceria plak dia pegang stereng kete sambil ckp VROOM..VROOM....benti tros nanges..amboi...asal nk jalan je sakit pun ilang ek damia!hehe...time kat klinik jumpe ngan ZAMANI slam.dia dtg ngan kakak dia, sakit apa ntah.nmpk selebet je..xkose nk amik gambo heheh..klw dressing glamer2 ok gak aku snap gambo ngan dia.hehe...


setia menunggu no giliran.damia takut ngan macha kt bakang tu aku nk suh dia turun langsung xmau.nk dok ats aku je..macha tu pon satu..usha semacam jerk..mana damia xtakot.hahaha!!
kami yg berdikari...hehe...malam2 buta g kenek berdua je.gini la klw dah bjauhan kan..seme kena wat sendiri
ubat antibiotik + krim utk sapu

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

alalalala..siannya ibu damia ngan damia...terpaksa berdikari yer...tak pe lah...senang kalau dah biasa berdikari, jangan jadi cam ibu damia yg ini, memang langsung tak leh berdikari..apa2 hal...ayah damia...sikit2 ayah damia...huhuhu

[-suziey-] said... [Reply to comment]

la siannya..cuba la tukar pampers..kalu melecet jgn letak bedak..letak something oily..klau x nnti lg melecet..

FIESYAH said... [Reply to comment]

arap damia cepat sembuh ye...

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

smoga damia cpt sembuh...
kak nana..zamani tu slalu selisih ngn kiotrg ms nk msuk jln ke umah PIL.husbnd qis sllau gak sembang ngn dia...dorg kwn sejak kecik lg...tp dia tu kurus je kn..

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

ala tiannye die....moga cpt sembuh ek.. nana, mungkin tak sesuai pampers yg damia pakai kot.. try tukar pampers k... nana... muka minachi blakang tu scary sey....

Nana said... [Reply to comment]

syah-tq

Nana said... [Reply to comment]

qis-tq ahh slalu gak terserempak ngan zamani kt au2 umah dia kt situ je.mmg kurus gile la dia ni sekeping je

atie-tq doc pun ckp salah 1 sebbanye mayb pampes.hahaha..tu la macha bakang tu mmg menakutkan damia

Nida said... [Reply to comment]

Akak rasa mungkin saiz pampers tu tak sesuai dengan Damia lagi kot.. cuba cari yg lebih besar...

Nana said... [Reply to comment]

kak nida-tgk saiz dia ngan berat dia mmg ok je.pampes tu mmg saya pkai kan saiz yg beso.

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

eemmm kesian damia.. cuba la tukar pampes yg sesuai kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...