MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 23, 2009

bila ayah & damia wat seprise

ni lagi satu entry tertunggak.ni cite ari selasa lepas time amrul ada kt KL.tengahari tu amrul call dia cakap cuba awk kuar jap, time tu aku kt dalam opis tengah wat keje.aku tanya kuar?nak buat apa?skali aku berlari la kuar kt pintu tgk2 tercongok amrul & damia ada depan pintu peh tu damia pon jerit mama!! (puas aku ajor sebut ibu dia sok sebut mama juga).hehe..so sweet...

aku tengok damia comot gile! aku tanya amrul awk bagi damia makan apa ni?berkerak2 tepi2 mulut tu.amrul ckp dia g makan MCd ngan damia kt Carefour.ish..ni la klw kaum bapak jaga anak kan bukan dia kira comot ke berlemuih ke main bedal je..dah tu aku bawa damia msk dlm toilet opis cuci skit muke dia.

kebetulan amrul dtg tu time nk lunch, so aku ajk la amrul try mkn kt kedai askor sederet ngan opis aku ni nama kedai tu CT-One Forze Cafe, ritu ada masuk paper kosmo.xpenah try lg tu saje nk makan sini.ktorg sama2 oder spageti.cis..mmg hancus! kedekut bahan jenuh aku cari dia nye daging xjumpe...plain je rasa.seb baik murah je.pasni idok la aku jejak lg kedai tu

tp time ktorg smpai je kdai tu owner tu ckp arini ada krew RTM dtg shooting mayb nk promote kedai ni kot..so ada la abg cameraman tu dtg kat meja ktorg shoot.hehe..tunggu la nanti kuar la RTM tu.
cik damia makan kacang sementara tgu makanan sampai
abg askor makan kt kedai askor hehehe....
ibu & damia yg comot
abg cameraman RTM tgh shooting
spageti xsedap..ice lemon tea plak manis gile mcm lori gula tumpah dlm cawan hehe..banyak tol komplen aku nih
lunch hour dah abes masa utk masuk opis


12 ribu orang memberikan idea bernas:

azleyana said... [Reply to comment]

aaah la spegeti tu nmpk cm cair je..aku rase ko mask laie sodap kot..ape plak ko ckp dlm tv tu ye ttg masakan die..bile disiarkan tuh..

mama tisya said... [Reply to comment]

suka tul amrul wt surprise kt bini nye...ehhehehe...abg askar kena la mkn kedai askar ek...br buka ke kedai tu..tk perasan lak...tgk gmbr spageti tu pn mcm tk brp best, nasibaik murah ye..lps tu nanti msk tv komen best2 ke psl kedai tu...:-p

atty's said... [Reply to comment]

spageti tu mmg nampak cam ..tade daging pung..

momguess said... [Reply to comment]

spageti tu npk mcm xberapa best jer

Manjakusayang said... [Reply to comment]

bestnya selalu dapat suprise ler... jeles nie...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

nama pun dah kedai askar...mesti lah masakannya cam askar gak...biar kuantiti banyak, qualiti letak tepi...heheheh...mati kalau org askar baca ni...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahhaaa..pndai deme buat surprise no..glamer la pasni masuk rtm..ekek:p

SyaNa said... [Reply to comment]

comel nye damia ni
geram aku!! hehee
abg askar ko tu mmg pandai buat suprise kan..
askar2 pun jiwa romantik
aauuwwww

Nana said... [Reply to comment]

yana-klw gini la gaya spageti dia mmg lagi sedap aku buat sendiri.aku xtanya plak bila dia kuar tv hehe

eryn-amrul mmg gitu suka menyeprise je,awl tahun ni dia buka.mmg xbez pon spageti tu seb baik tgh lapo abes juga la.seb baik diorg tak intebiu komen kita psl makanan tu haha..kang cakap xsedap!!! langsung kena halau kang heheh

kak aty-jenuh kobek2 cari daging smpai kesudah xjumpe

momguess-mmg xsedap pon hampeh giler!

kimm-gini la kot dia nk tujuk kasih sayang ehehe...

ayu-wah statment brani mati ni hehehe...

kak suziey-hehe..damia terjebak ngan ayah dia la.xtau la bila msk tv tu.ntah2 kita sendiri pun xtgk bila dia tayang nanti

Nana said... [Reply to comment]

syana-hahah tu la jangan ingt brutal2 gitu xreti wat seprise

wantie said... [Reply to comment]

mesti sonot kalau sekali sekali dapat surprise dari orang tersayang .. tul tak?

walaupun masa lunch tme tu kejap jerk, tapi time that spent together it really mean.. tul tak?

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

a'ah la.. tgk pun tau.. cam tak best je.. eemmm abg askor amrul ni memang skee buat kejutan kat bini dia kan... ada je surprise tau..
eemmm bila disiarkan tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...