MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, December 9, 2009

CONTEST MELARAM DENGAN HANDBAG

Last minit join ni, jumpe contest ni kat blog FIZA tarikh tutup 11 Dec 09.malas nk tulih panjang2 syarat2 bole tengok sini semenye ek.klw xsalah fiza ni wife naman ek?hehe..contest husband dia wat pon aku join.bagus tol la diorg ni suami isteri pakat dok wat contest.

tuan empunye contest kata beg tu xsemestinya beg berjenama,beg bli kt pasar siang,pasar malam, or pasar tani (eh pandai2 je aku tambah.pasar tani mana ada juai handbeg kan hehe) pun buleh..pemenang dipilih berdasarkan GAYA YANG MENARIK ye..bukan HARGA BEG YANG MAHAL hehe..


so aku pilih gambo ni, gambo ni time office wat Yee Sang dinner kat Royale Chulan Hotel bulan 3 aritu.beg ni bukan la jenama coach, ke guess ke, LV ke..beg cikai2 je.aku bli beg ni kat padang besar time 2006.aku ni bukan la peminat handbeg tp sebab aku tgk beg ni cute je tu pasal aku bli

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Dj Epoi said... [Reply to comment]

Boleh jadik Model BEG TANGAN MUSLIM arrrrrr,,,

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waa comel la henbeg tu:p

lia said... [Reply to comment]

aishhhh melaram bkn main ko... da mcm anak dara aku tgk, xmcm da ada anak sorg kekeke...

iz-AnN عبداللطيف said... [Reply to comment]

ni kontes melaram ngan handbeg ker ataupun pencarian model ni..heehehhe

zura@iwan said... [Reply to comment]

byk tul ko masuk contest, best gk join ni kan...aku support bleh la...

gud luck yer..

Nana said... [Reply to comment]

dj epoi-ada ke beg tangan muslimah?hehe slalu dgr pakaian muslimah je.heheh

kak suziey-beg utk bergaya je..klw dah letak wallet & henpon xbole letak camera.camera tu kan menda wajib ada dlm handbeg hehehe..so mcm xde guna je pakai beg ni bole muat 2 barang je

lia-ala weh..ko ni buat aku malu2 cipan la..ekekeke..

izan-eheh..ni lagi sorang jgn ckp gitu kan kembang dah elok2 kecut ni kan ekekek

zura-mood contest dah datang...mula la xsedor diri kejap hehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wah lawo lah handbeg yg cute tu....

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

walllaaa cun + vogue gitu model hb tomey.. aahhaakkss

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

pasa siang xde jual ke?hehe

good luck ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...