MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, December 20, 2009

NANGIS CONTEST BY MUMMY ARIQ

mcm biasa la utk tau lebih lanjut bole klik kat banner tu.contest anjuran mummy ariq.hehe..mcm2 idea blogger wat contest.kreatip sungguh.

Nama anak: Nurul Damia Amnan Bt Mohammad Amrul Fazlee
Umur: 1 Tahun 8 Bulan

ok, aku pilih gambo ni.aku dah cari2 juga dlm lappy ni xbanyak la gambo damia tgh nanges.gambo ni time aku dalam pantang.rasanye dlm 2mgu gitu la.damia ni xmau duduk kt dm bb coat pesal ntah xtau la.duduk kejap je dlm 1/2 jam kang dia melalak nk suh angkat.dah tu bila kita dukung dia diam.ni seme gara2 ayah damia yg excited sgt dpt anak asik nk berdukung je kan...jadinye damia pun ngada xmau duduk ats katil.

4 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar said... [Reply to comment]

aiyoh,suke gambo ni weh,gudluck damia!!!

UnGu VioLet said... [Reply to comment]

wah.. ade gak nangis contest yer.. anyway, good luck!!

Nana said... [Reply to comment]

zt-eheh...tq weh

ungu violet-tu la memacam contest ada.tq

YANNA said... [Reply to comment]

gudluck yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...