MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 3, 2009

nenek si bongkok 3

aku xtau la mana damia belaja jalan mcm nenek bongkok ni.yang pasti sejak dia tengok cite nenek kebaya dia suka wat jalan mcm ni .heheh..lawak tol la damia ni.

pastu klw dia tgk cite nenek kebaya je, dengar je lagu tu "Kuasa tuhan tiada bandingnya..." cepat2 dia pegi depan tv pastu cakap NENEK!

video

10 ribu orang memberikan idea bernas:

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

nana.... layan jugak ye cte ni. aisyah kalau dgr jek lagu tu...terus die ckp... " nenek kebayan" sape ajar ckp nenek kebayan pun xtau... hehehe

mama_umar said... [Reply to comment]

damia,sgt cute okey!!!!

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

wallaaa....lawak tul damia ni...

Hezesuze said... [Reply to comment]

fuyoooo pelakon cilik ni....hehehe
budak2 skrg mmg cpt ikut apa yg ade kt TV....

layann jeler...kan kan

FIESYAH said... [Reply to comment]

lawak tol ar damia...
temegah2 bongkok tu...he...he...

Nida said... [Reply to comment]

Nenek kebayan yg cute... Nanti bila ada pertandingan pakaian beragam bolehlah jd nenek kebayan ek..hehe

Manjakusayang said... [Reply to comment]

hahahaha...comelnya... Damia pun layan cite nenek kebaya tu ker? Husna tak nak tengok cite tu! Dia cam takut jer... Dia lebih suka layan Barney dia...hehehehe

zura@iwan said... [Reply to comment]

budak2 suker ikut kan...smpi nenek kebayan jln giteww pon dia ikut..hikss

wantie said... [Reply to comment]

menonong-nonong damia jalan gaya nenek kebayan. lawak siot budak kecik nih...

Aku memang minat citer tu, kalau 08:30 mlm jgn sapa berani tukar channel, kang aku sumpah jadi nenek kebayan.. Kahhhhhhhhhhhhhh

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

aahhhaakkksss... lawak la damia.. budak2 cepat betul ikut kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...