MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 7, 2009

release tension

anda tension?layan ni kejap
hahaha..sure release tension kan?ekekeke

ini dah besar confirm jadi raja orang-orang jawa.jawa pun jawo lah janji rowk!
ada la sikit iras Julia Robert tang bahagian warna rambut.LOL~
OK! sah peminat lagu-lagu Ajai ni.Wohha! Ajai mesti bangga ni.
ini peminat Ning Baizura la ni.Takut kena bayar Royalti punya pasal ubah sikit jadilah

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Aku A-Z-Z-U said... [Reply to comment]

julia robert tu xbleh blah lansung, haha :D

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

wakakakakakakka........ lagu ajai? gile lawak.....

Hezesuze said... [Reply to comment]

hehe lawak giler...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

wakakakakka lawak giler...adeiii...letih gelak:p

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ni realese tension betul...lawak....

iNa said... [Reply to comment]

hehehe..gelak dulu........
tang jawa tu yg x tahan..
adeh la..
bg la name elok2 skit kan...nie ntah ape2 je... huhu..

klau org dulu2 name lagi la bukan2 je...

wantie said... [Reply to comment]

jawa king- konon konon ada nama mat salleh sket la tuh.. kik kik..

Lagu Ajai- tentu ajai bangga sebab dia dah ada peminat setia gitu.

Julia robert-kalau sapa yg tingin nak jumpa julia robert ta yah susah-susah ke hollywood.

Ning baijura Ebet- sebenarnya dia nak letak Ning Baizura Hebat. kahhhhhhhhh

Manjakusayang said... [Reply to comment]

hehehe...betul2 wujud ker nie yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...