MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, December 29, 2009

selamat pengantin baru palee & ina

sabtu lepas habes je kenduri adik amrul ktog tros gerak g ipoh sebab ari ahadnye kawan amrul kawen (pantin lelaki) yang bezznye aku xkuar pon kamera cap ayam aku.sebab membe amrul bawa dianye DSLR so memasing mcm jakon la try DSLR hahaha..pastu amrul plak jakon nk berposing mcm2 haih..layan ke jela..

wat palee&ina selamat pengantin baru...semoga berbahagia hingga akhir hayat
pantin tgh siap2 kt umah pompuan
lawa gambo ni kan..dslr meh..mest la lawa
budak kecik tu suh pantin comolot his..pandai budak2 jaman skang hahah!!!
bukti ktorg datang
xde keje...
cik damia
wat aksi slow motion kuarkan keris dari sarung hehe...

6 ribu orang memberikan idea bernas:

[-suziey-] said... [Reply to comment]

amboih attnd knduri kawen je ni..hehe..tantek2 gambo..ape lagi.rembat la dslr:p

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey-ehehe..tunggu la dulu..kena study skit2 wat research bagai pelaburan beso nih.hehehe

momguess said... [Reply to comment]

gambar candid stil d best
yeehaaa

atty's said... [Reply to comment]

cantik baju perantin..perantin pun so cute..

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

aahhaakkss.. gambo amrul stail keluar kan keris tu.. lawak plak tgk

Nana said... [Reply to comment]

momguess-hehe ahh btol tu suka gak gambo candid

kak aty-comei je kan pantin tu

rina-hehe amrul mmg mcm ni gila2 skit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...