MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 11, 2010

AYAM MASAK MERAH.hahahaha....

semalam aku ngan amrul g la mlwat adik dia yg baru kawen tu, janji ngan MIL nk g sesama...datang pun time lunch kan..jadi tuan umah pon sediakan la mkn tengahari kami

MIL bawa lauk ayam masak merah yg dia siap2 masak kt umah nk mkn sesama kt umah adik ipar aku, adik ipar aku pun masak ayam masak merah juga...hehehe..

tak abes lagi ni cite psl ayam masak merah, dah la sebelum kuar umah tu mak aku masak aym masak merah kt umah tau! dah tu pas blk umah diorg aku g umah mak aku tgk2 ada tuperware kakak aku bg lauk, buka2 ayam masak merah!!! hahaha...aku xtahan nk gelak kat situ gak aku gelak smpai senak2 perut.adakah semalam hari ayam masak merah sedunia???moekekeke...lawak..lawak..kebetulan yg sangat kebetulan ahahaha...

gambo hiasan semata2 smlm idok la teringat nk amik gambo heheh...

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

aduhai sbr jela..ingtkn nana msk ayam masak merah tu...rupanye citer kisah ayam masak merah..kebetulan ek...abis tu seharian la ye mkn ayam masak merah...heheheh

iNa said... [Reply to comment]

hehehe..jenuh mkn ayam... :)

lia said... [Reply to comment]

aku meleleh air liur tgk gmbo ko tu weh...

Echa said... [Reply to comment]

sedapnya ayam masak merah dalam gambo tuuuu... nampak cam sedap giler sambal dia tu.. heheheheh

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, semlm kita pun ayam masak merah..ha3x...

azleyana said... [Reply to comment]

yumyum...terliur aku beb..slupp

Gieyana said... [Reply to comment]

hahaha..mmg lawak yer..suma owg masak merah..kalau dkt bley ar ko post kat daku kan!hehehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

mari cuba ayam masak merah akak plak....hehe

wantie said... [Reply to comment]

ter eksident ayam masak merah plak... memang rezeki korang makan ayam ler hari tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...