MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 26, 2010

Contest 3G

nak tau syarat2 klik blog zul.syarat2 seme dah follow.so terima persembahan aku di petang yg mulia ini...

kat sini aku tepek 2 keping je (cukup la..kang banyak2 pening plak juri nk pilih kan)ni seme gambo2 en.somi saya yg tercinta..klw nk arap gambo aku ngan aksi2 begini mmg xde la..hahaha..puas aku belek2 gambo2 dlm lappy ni xde gambo aku yg xsemenggah..seme nye semenggah belaka...moekekeke.....

harapnye en.juri sudi la terima 2 keping gambo ni sebab syarat2 xmention plak bape keping gambo yg bole letak.
xnampak tulisan ek?sila klik kt gambo tu ek xyah pakai kanta pembesar heheheh



8 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

he3x.. creative lah!.. gd luck ye!

Nana said... [Reply to comment]

hehe tq ena..

Nida said... [Reply to comment]

Salam Nana..

Laa... hikhik.. ciannya kembar cik abang tu.. nasib baik lebih encem dari shrek tu..hehe

Nana said... [Reply to comment]

kak nida-hahaha..ayat xbole blah..ensem (xpe la...klw org tgk dia xensem tp dia ttp ensem di mata saya)heheheheh

MaMa ZuRa said... [Reply to comment]

hahah..yg 1st best..sama la..xdenye nk letak gmbar kita2 ni..keke

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

aahaaakkss.. memang lawak la.. good luck tuk ko gak

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

hahaha...lawak giler suami hang nana....

gud luck!

Nana said... [Reply to comment]

zura-kita slalu amik gambo control2 cun je..mana mau posing bukan2 hahahha

rina-tq..good luck to 2 too

atie-amrul mmg gilos skit atie ehehehhe, senang kata kami sama2 gilos la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...