MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 19, 2010

Kejadian di JJ

ahad lepas bawa la damia jenjalan g JJ Au2 nak cari big apple sebenarnya...penuh satu kete kakak, adik& anak buah aku ikut sama..ada satu kejadian lawak yg jadi...sape2 ada bc status kt fb aku ari ahad tu tau la apa cite...

alkisah...memasing sebok soping aku plak nk terkucil..aku bawa la damia skali masuk toilet,masuk je dlm toilet damia tros buka paip kt toilet tu abes memancut air sampai ke atas syiling pastu air tu plak terpancut ke toilet seblah,abes kena sorang aci kt toilet seblah dia jerit AIYO!! SUDAH BASAH SAYA PUNYA BAJU!!!.aku dok diam2 dlm toilet tgu aci tu blah hahaha... yang peliknye baju aku & damia langsung tak basah tp cleaner tu cakap aci tu lencun hahaha.....senak perut.damia..damia...gatai tangan btol seme nk usik

damia & sofea cousin dia
mmg susah nk suh dia senyum+tgk kamera
orang suh senyum dia g duduk kt ats lantai
mcm gangster kampung dusun ekekek...

16 ribu orang memberikan idea bernas:

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

ayoyoyo....kesian itu aci......damia...damia.... klaka la hang ni....

niza said... [Reply to comment]

aiyooo damia...(cam pgl anak sindri plak...hehe)gi mintak maaf ngn aci tuh....sib baik aci x suh ganti baju dia yg basah....hehehe...

azleyana said... [Reply to comment]

kekeke klakar gile la damia nih..ooo pandai!! da wat salah dok diam plak dlm toilet tu ye..hehe
kesian aci tu..mesti tros g beli baju kat citu..klaka-klaka

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

damia....damia :p
abes basah aci tu ekkk

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

kesian aci sebelah tu...habis basah..damia..damia...

iNa said... [Reply to comment]

ayoyo...coan aci tu...
cmne tu dh basah lencun..hehehe...

Anak ina pon same..
klau masuk toilet..sure semua die nk usik n bukak..huhu..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waakaak..statement xleh layan...samseng kampung dusun..ekekke:p

wantie said... [Reply to comment]

Sian Aci tu... ko tengok jer aci tu blah. Tak mintak mahap kat dia ker????

Angin tak ada, ribut tak ada.. ujan... ( pendekr bujang lapok)

hai.. kat dalam toilet pun boleh ujan???? mistik mistik. kik kik kik

cintaKusayangMu said... [Reply to comment]

k.nana..gelak guling2 qis n kwn2 qis baca kisah damia ni .....adoi..klu qis kt tmpt aci tu cmne la gakanye agknye...hahahaha

Gieyana said... [Reply to comment]

Wei..berdekah3 aku gelak smbil kuar air mata dh..mmg nakal Damia yer...

ritu Nureen pernah gak wat cenggitu..tp kena kaki suar aku jer..kahhhhhhhhhh!

Nana said... [Reply to comment]

atie-hahah sebenarnya nk marah damia time tu tp sebab menda tu lawak kan dok tahan gelak dlm toilet.xsangka plak air tu kuat sampai syiling memancut kekekke

Nana said... [Reply to comment]

kak niza-tu la nama pun dah sama..ekekek...saya dengar aci tu bebel2 ntah2 dia g cari bj baru kot hahah

Nana said... [Reply to comment]

yana-muahaha...klw ko nak kuar tak??heheh..menda tu eksiden..tak sengaja..ala keje budak2 heheheh

Nana said... [Reply to comment]

kak ayu-saya tau aci tu basah cleaner kt luar yg gtau heheh

ayu-hehe..tu la sian plak kt aci tu...xpela sorry la aci damia xsengaja

ina-tak sangka plak air paip tu kuat gile skali dia buka tros memancut hahaha.nk tekucil pun xjadi

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey-dah lama xguna ayat tuh hahah

wantie-aku tak nampak aci tu sebab aku xkuar,tgu dia blah br aku kuar sebab dia bebel2 kt luar malas plak kang gadoh plak hehehe....

aku cr gak kt luar2 toilet tu kot2 ada aci2 yg kebasahan tp xde ntah2 dia g cr bj baru kot hehehe

Nana said... [Reply to comment]

qis-heheh klw akk kt tmpt aci tu pun..akk tgu depan pintu toilet hahaha

gie-ntah la si damia ni..makin besar makin notee plak aku tgk seme menda nk usik org ckp jangan lg nk usik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...