MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 28, 2010

'SAAT-SAAT TERINDAH IBU & AYAH BERSAMA SI MANJA'

klik sini utk details

ok, aku pilih gamba time raya tahun lepas.sebab apa aku rs gmbr ni merupakan saat2 indah aku,damia & amrul..sebab ni la pertama kali kami beraya bersama2 di luar Kuala Lumpur (time ni beraya kt rumah pak cik amrul kt penang) & ni la kali pertama kami bertiga beraya bersama2.

tak faham?ok sebabnye masa raya pertama damia, time tu damia umur 6 bulan, tp raya tahun tu amrul xdapat balik beraya sama2, faham2 je la keje perwira negara ni kan...sedih sgt time tu kami kehilangan moment raya pertama sebagai sebuah keluarga.jadinye tahun lepas, tahun ke-2 damia beraya baru la kami berkesempatan beraya bersama...tahun ni?mmg tak dapat la jawabnye ...sebab thn lps dah dpt cuti raya



7 ribu orang memberikan idea bernas:

zh-ena said... [Reply to comment]

thn nie tak dpt beraua bersama la nie

Ena said... [Reply to comment]

wahhh.. cantekk la pic tu.. memg unit & menarik.. bahagia jer nampak kan!.. best2.. i likeee!!

Nana said... [Reply to comment]

zh-ena-ahh..thn ni xdpt raya sama sebab thn lepas dah dpt cuti.kena rotate..huhuhu

ena-hehe ala bese je xde unik mana pon.tq ye

wantie said... [Reply to comment]

cam na ler perasaan nana di pagi raya bila si somi tak der kat sisi. Tak leh bayangkan la. Maklumlah kami selalu raya bersama-sama. kalau tak bersama-sama mesti rsa janggal...

Nana said... [Reply to comment]

wanite-malam raya pas tipon amrul minta maaf..kuar gak air mata sebab xdpt raya sama2.tp tu la..nk wat camne kan...aku pasrah..
ekekek..ayat mcm drama je

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah.. ko pun berderet2 n3 contest kan.. good luck tuk ko gak

Nana said... [Reply to comment]

rina-ehehe saje je weh ngisi masa lapang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...