MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 22, 2010

surface


sape layan cite ni?dulu ada siar kat tv3.cite pasal ikan yg jadi raksasa (hehe btol ke dia ikan ntah ikan ke menatang apa ntah)tp bez la cite ni..ni la satu2 cite omputih kt tv3 yg aku follow xpenah miss.

last episod dia negara diorg di landa tsunami pastu last2 diorg 3 org terselamat duduk at bumbung church.aku dok tunggu la sambungan cite ni xkuar2 pun.rasa nye time cite ni siar damia dlm perut lagi..TV3 tlg la...siarkan part 2....

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Nida said... [Reply to comment]

rasanya cerita ni sebelum akak ke sini dah ada.. lamanya cerita tu nak tamat.. nak dekat setahun akak kat sini

[-suziey-] said... [Reply to comment]

erkk..nape mvm xpnh tgk ek..adeii..ke xpasan..best ke cite nye? tp bersiri..kalu start tgk..maunye jadi addicted..ekek:p

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

eemmm tak perasan plak citer ni..

mama_umar said... [Reply to comment]

xpasan aku movie nih,dahla jrg2 tgk tibi,sian aku..heheh

Gieyana said... [Reply to comment]

best ka citer nie? cr ar cd kt kedai...myb ada..heheh

iNa said... [Reply to comment]

saya..saya...saya layan... :)

wantie said... [Reply to comment]

kalo citer bersiri ni tak leh start nonton kang jadi addicted..

hubby selalu cakap citer bersiri ni cam berhantu jer. kalo dah tengok, besoknya mesti dok tingat nak tengok sambungannya plak...

last last hapa pun tak leh nak buat. asyik dok tunggu citer tu jerk..

Tapi, mahap lah yer.. saya ni jarang tengok TV. sebab kalo nonton lelama last last Tv tu ler yg nonton saya plak... kik kik kik

Nana said... [Reply to comment]

kak nida ada la stahun lebeh dah rasanya cite ni disiarkan dulu tgu je sambungan dia ni

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey ada dulu cite ni stiap ari kamis kul 9 klw xsalah.tu la start tgk mmg xbole tinggal dah

Nana said... [Reply to comment]

rina-dulu2 kita xde astro layan la tv3 hehe agknye time tu rina tgk astro tu yg xpasan tv3

Nana said... [Reply to comment]

rina-dulu2 kita xde astro layan la tv3 hehe agknye time tu rina tgk astro tu yg xpasan tv3

Nana said... [Reply to comment]

zt aku jaman2 damia xwujud bolela layan drama series ni skang ni idok la..xdan dah nk tgk tv gak hehe

Nana said... [Reply to comment]

gie-klw nak cari kt kedai tu maybe last choice la..skang ni upload je heheh cari je kt tenet klw xde br bli

Nana said... [Reply to comment]

ina-akhirnya jumpe gak org yg layan cite ni heheh bez kan?

wantie-hehe..skang ni agk ssh skit la aku nk polo cite2 bersiri dulu2 time damia xde ok la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...