MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 21, 2010

The sweetest smile contest



sila klik sini utk maklumat lanjut, syarat2 seme aku dah follow & kena jawap soklan wajib:

Nyatakan pendapat anda tentang blog Delisya's Collection..

WoW! Seme shawl kt delisya’s collection ni cantik2 belaka paling bez aku suka sgt kt blog ni ada cara2 nk pakai shawl.almaklum la..semenjak memenjak ni aku pun dah suka pakai shawl kenkadang main belit2 je.ngan ada cara2 yg ditunjukkan tu bole la aku pakai kemas2 skit pasni.

disebabkan bole pilih2 gambo aku pilih 1 pakai shawl & 1 lg pkai tdung bawal

11 ribu orang memberikan idea bernas:

zh-ena said... [Reply to comment]

nana senyum mmg manis nak2 lagi ada tahi lalat tepi bibir

Nida said... [Reply to comment]

Amboi tomelnya.. patutlah Amrul terpikat..hehe

Gud luck

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said... [Reply to comment]

gudluck ya!

mmg sweet! pinjam tahi lalat boley!
hehe...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

tahi lalatmu itu lagi membuatkan senyumanmu itu sweet..cool huh..hehe..good luck:)

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

heh..heh..heh... betul2 ckp suziey tu... tahi lalat tu penambah seri.. cantik aarr

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

adus...senyuman itu boleh membuatkan org tersengih tau.....good luck...

mama_umar said... [Reply to comment]

ala2 cindy crawford dah taik lalat tu aku tgk,hihihi

wantie said... [Reply to comment]

senyum ko + tahi lalat. lagi ler manis...
semoga berjaya yer..

Nana said... [Reply to comment]

hehe ala korng ni ngada2 la
anyway tq...

mommie nard said... [Reply to comment]

salam...
tq join contest nih..
semua ok..
gudluck

Nana said... [Reply to comment]

ok tq nard..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...