MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 24, 2010

bila en.somi request...

ari ahad lps g tesco amrul amik dadih instant ni dia suh aku wat.amboi mentang2 arr minggu ni ada ada kt KL smpai minggu depan time ni la dia nk suh aku masak pon hehe.., skang dia tgh berkampung kt kem sungai besi ada koje kt sana.pastu dia suh wat kan kek coklat 2 biji utk bg kt kawan2 dia (aku rasa 1 lori askar tu kot dtg KL) so mmg gini la tiap kali amrul dtg keje kt KL mmg dia akn suh aku watkan kek utk dia bw g koje bg kwn2 dia makan.

instant punye aje..sonang hehe
didihkan 2,3 minit dah..siap
sejukkan dulu b4 msk dlm peti ais kang jahanam lemari es aku
dah keras dah pun dpt 3 cwn je heheh cukup la kami 3 branak kekeke..
kek coklat aku...
semalam aku ckp ngan amrul saya dh wat kek coklat ni kan, awk kena tlg saya kemas umah bole?hehehe..ye la kan aku dah pindah umah b4 cuti CNY ritu...(pindah sorang2 lak tu ngan bantuan 3 adik laki aku amrul plak kan koje minggu tu xbalik...penat gile)nanti2 la aku tepek gambo umah baru ek sogan la..umah xberkemas abes lagi

20 ribu orang memberikan idea bernas:

Manjakusayang said... [Reply to comment]

wa... dah dok berdua dengan Damia jer ker?

zura@iwan said... [Reply to comment]

tliur tgk kek coklat ko...feveret haku kek coklat...hehe

lia said... [Reply to comment]

kek cekelat tu mengiur kan aku da....

sila la letak gmbr umh baru ko.... aku teruja nk tgk...

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, ms ni la en somi nak merasa air tgn isteri nya...:)

Echa said... [Reply to comment]

sedapnya kek.. amik tempahan tak ni?? heheheh.. nak tengok umah baru... nak tengok umah baru... hehehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

kes kene dera ala2 manja ngan en somi nie...ahaks!

Dj Epoi said... [Reply to comment]

Itu yang Gua rasa untung jadik Suami...

Nak per.... mintak jer hahahahahh

Nana said... [Reply to comment]

kim-hehe duduk berdua tp still xjauh ngan mak atas je pindahnye

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe peberet ke?aku dah xlalu nk makan pasai kita wat sendiri mmg xlalu dah kan eheheh

Nana said... [Reply to comment]

lia-alah umah sewa je wei..nanti la aku ltk k kasi kemas2 skit hehehe

Nana said... [Reply to comment]

ana-itu la...klw idak mmg susah la nk rasa bini nye masak kan..heheh

Nana said... [Reply to comment]

echa-ahh..mmg amik tempahan pun..ala kwn2 je yg oder..kecik2 je...
nanti la aku kemas2 kasi cantik dulu nanti br tpeke gambo umah sewa yg baru tu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-ekekek bole ek dera2 manja

Nana said... [Reply to comment]

dj epoi-ehehe ye la...orang sayang laki...harus la bagi je apa dia minta opsss...ekekekek

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

isteri mithali kena tunaikan segala yg direquest oleh en.somi kan...opsss...

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hahah..apa yg opss tu ekekekekek

Afne said... [Reply to comment]

waahhh nana nmpk sedap mencongkam kek cekelat. mula la afne nk start ngidam ni hehe

takpe nana, belajar hdp berdikari. insyaallah nana blh buat ;)

Nana said... [Reply to comment]

afne-eheh aik xde isi pon ngidam jugak ke
he..dah lama dah blajo idop berdikari ni afne dah naik bohsan sebenarnya ehehe tp xpe la idop mesti diteruskan

wantie said... [Reply to comment]

kek coklat tu wat air liur aku nitik nitik nih...

sian ko pindah sengsorang/. sib bai adik adik ko ada yer..

Nana said... [Reply to comment]

wantie-ehehe..sian hang terliuq jgn seb baik xngidam klw tak masak la aku nk bw p penang nun

tu la nye nk wat mcm mana kan..dah amrul xde aku la kena handle sorang separuh mati aku ngkat barang2 nk pindah yg beso2 gajah tu aku upah adik2 aku je angkat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...