MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 3, 2010

bukan adiah bezday heheh

semalam pas amrul amek balek keje tros dia ajk g KLCC, dia ckp jom kita g KLCC, aku tanya nk watpe?pastu dia sengeh2 mcm ada makna...ala jom je la...

smpai klcc tros dia ckp jom kita g kedai SWATCH.ha??nk buat apa??dia sengeh lagi...smpai je kedai swatch amrul ckp, amik la...apa awk nak.huwa...rs mcm nk nanges tetibe..hahahah...tp mata aku xde tgk kt jam lain dah sebab mmg aku dah lama usha satu jam ni...dok tgk je...konon2 nk simpan duit la nk beli hehehe...

bila aku tanya amrul ni adiah utk apa?dia ckp apa2 je la..hahaha...sabo je la..& aku pon ckp kt dia, awk tak bagi adiah time bezday saya bulan 6 nanti pon saya kisah..saya bole anggap ni adiah bezday.hahahaha...

tgh tunggu tali jam di potong dengan penuh sabar...eheheh
yea..muke happy dapat adiah ekekeke...
ni la jam yg dh lama aku idam2kan tu..
ni gambo clear skit cilok kt website
awak, tq sangat2 tau...sayang sayang awk berjuta2 lemon.heeeeeeee...lebiu...

28 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said... [Reply to comment]

wah wah..adiah kew.. cantik r jam akak tu.. sweet je ngn gurl..huhu..

mula2 dpt syg gile cm fza la..pastu calar pon xkisah dah..haha

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waaaa so cute..bestnye...tetiba dpt hadiah..mmg syg lebih ler kan..ekekek:p
tantek jam tu..exclusive je:)

mummy aryan syamil said... [Reply to comment]

SMARTTTTTTTTTT SEY

mama tisya said... [Reply to comment]

wahhhh bestnye dpt jam baru....cantik2...tk nmpk mcm swatch..mcm GUESS,BONIA camtu la...cun2...nanti time familiday tasik perdana leh la pki nk tgk:-p

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

wah....sgt cantek ok... amboi... dpt jam baru nak syg berjuta2 kali ye.... hehehehe

SyaNa said... [Reply to comment]

cantek!!!
:)

zura@iwan said... [Reply to comment]

wahhhhhh...x leh thn....swatch tue...mmg syg la kan...nnti mai png tunjuk kt haku na...hikss

Hezesuze said... [Reply to comment]

kira adiah in advance gtew....cantik jam tu....huhu

susudalambotol said... [Reply to comment]

amboi, bukan main bling-bling lagi jam ko eh.

hehe.

iz-AnN عبداللطيف said... [Reply to comment]

haku ingatkan ko peknen weii...hehehe

Manjakusayang said... [Reply to comment]

cantik ler...

Nana said... [Reply to comment]

fiza-tq..haha tu la mula2 dpt mmg jaga kemain..bila dah lama2 bcalar2 abes

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey-tq.haha..btol2 dpt dpt adiah jadi tambah2 sayang kekekekeke

Nana said... [Reply to comment]

shiera-tq..hehe

Nana said... [Reply to comment]

eryn-tq..haha..siap suh pkai time gathering lg

Nana said... [Reply to comment]

atie-tq..moekeke..tu la dpt jam baru mmg tiba2 sayang juta2 tp mmg syg pon klw xdpt adiah ahahha

Nana said... [Reply to comment]

syana-tq..

Nana said... [Reply to comment]

zura-hahaha..ceh siap suh pakai time g penang.ekekeke..

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-bolela...kot2 time bezday dde duit nk adiah jam ekekek..adiah la time ada duit

Nana said... [Reply to comment]

hidd-haha..bling2 lip lap anak mami hehehe pkai spek kasi ilang silau haha

Nana said... [Reply to comment]

hidd-haha..bling2 lip lap anak mami hehehe pkai spek kasi ilang silau haha

Nana said... [Reply to comment]

izan-aku xpregnant haha nape ko ckp aku peknen?

Chik Na said... [Reply to comment]

seronoknya dapat hadiah jam

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... [Reply to comment]

ya allah...cantiknya jam tu nana..serius....hahaha ni amrul kena pau lg ke?

Nana said... [Reply to comment]

chik na-sonok pasal xyah susah2 kumpul duit hahaha

Nana said... [Reply to comment]

ayu-hehehe..xla mana ada kita pau..kita tak ckp pon dia memahami...isteri dia yg sorang ni ha...ehehe

wantie said... [Reply to comment]

wah.. wah.. wah...sonot la hang.apa yang hang dambakan di tunaikan..

Macam tau tau jer la amrul tu yer suara hati hang.

Nana said... [Reply to comment]

wantie-ehehe dia tau sebab asal g klcc ngan dia aku mest dok benti kt kedai jam tu dok tgh je....belek2 eheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...