MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 19, 2010

kena geget antu?

ha...ni bukan gigitan cinta ek...kekekek..xde makna nk ada gegetan cinta kt aku psl jarang digeget muahahaha...

nk tanya korang penah tak kena lebam2 kat kaki mcm aku ni?aku ni kan mmg selalu sgt la dpt lebam2 ni ni kecik la ni selalunye beso2.klw org tua2 kata kena geget antu.ala..xdela nk caya sgt kan...tp zaman2 moden gini ada org ckp kdg2 tu kita ni banyak bgerak2 tu yg lebam gitu or kdg2 terlanggar pape kita tak pasan...

tp dah badan aku sendiri kan..xkan aku xsedo bila aku langgar2 something..pastu yg musykil nye asal ilang je lebam naik yg lain...ntah la apa menda biar la ia tros menjadi misteri...heheheh

saje amik gambo dekat2 kasi blur2 skit kaki aku yg cantik ni hahahha..

14 ribu orang memberikan idea bernas:

saveme_zero said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
saveme_zero said... [Reply to comment]

ayok..kuntilanak pya keje kot..hehehe

Echa said... [Reply to comment]

nana.. salunya ni org tua tua cakap kena geget pelesit... salunya dia akan gigit kat tempat yg cerah cerah je. hehehe.. kat bawah lengan.. kat peha.. ishhhh.. sangat bahya.. pelesit gatal.. hahahah

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

ni antu gatal geget ni... hahaha... atie dolu2 time duk hostel slalu gak kene...

zura@iwan said... [Reply to comment]

penah kena gk...tp sll nmpk biru2 sket..lebam tue...x la kerap cm ko plak. x sakit kan?kalu sakit tu sure lggar ssuatu...

Ena said... [Reply to comment]

selalu gak kene camtu.. memg wat x tahu jer la.. dulu2 rase takut gak.. lg2 klu kenen tu bile malam nyer raser cam kene himpat sampai x leh nak bernafas..wallahuaklam..

momguess said... [Reply to comment]

aku slalu kena gigit mcm ni

MaMa ZuRa said... [Reply to comment]

selalu kene..cam tiap2 2 bln cam tu..tp buat xtau je..xyah pk sgt.insyaAllah xde pape tu..

MrS. F!zA@MaMa DaRwiSy said... [Reply to comment]

selalu ngak dpt gigitan tu time belaja dulu..mmg takut bila tgk..konon kena gigit antu..hehe

zh-ena said... [Reply to comment]

klu mak ena ckp kena gigit ngan puntianak

ena pun sellau jea kena tau

Manjakusayang said... [Reply to comment]

Nana...

Biasanya kalo cam tu memang kerja benda tu ler... Orang panggil pelesit.

IDA said... [Reply to comment]

dulu2 masa student selalu le kena gini..tp skrg ni dok kat jepun tak penah pulak kena hehe..dulu pun mak kata antu gigit :-)

Nida said... [Reply to comment]

Salam..

Kata orang ada pelesit kat kawasan tu.. cuba cari pastu bunuh.. wallahualam

mama_umar said... [Reply to comment]

aku penah gak kene mase kecik2,agak slalu..hmm..mak kdg kate antu air sbb suke mandi lame2 dlm bilik air,heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...