MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, February 22, 2010

selamat pengantin baru mizi & zaleha

ha...ni la tujuan utama kami ke kuantan...ada majlis kawen kwn amrul (askar kawen sama askar)tp kan tgk pantin pompuan lemah lembut xnmpk mcm askar je..aku tgk pantin ni dr sisi ada iras2 fasha sandha pon ada.dari KL ktorg 1 kete je rombongan yg gerak dr kluang ada 4 kete.diorg ni mmg bagos la..jauh mana pon membe kawen sure diorg datang.

kepada mizi & zaleha, selamat pengantin baru semoga berbahagia hingga akhir hayat.amin...

mizi & zaleha
bersanding
kami & pengantin tgk pantin pompuan dari tepi ada x mcm fasha sandha?
geng2 PUTD
ngeh2x pantin ada tanduk
cik damia mau posing
ni damianye trademark posing angkat kaki

10 ribu orang memberikan idea bernas:

[-suziey-] said... [Reply to comment]

waa askar kawen ngn askar..hmmm anak msti berdisiplin nnti..hehe..
lawak la trademark damia:p

Nana said... [Reply to comment]

kak suziey-ahh stuju tu ank sure displin.
tu la nye damia...suke nau wat aksi gitu

** atie + farid + aisyah ** said... [Reply to comment]

cantek ar panten pompuan...

damia nye trademark same cam mak ayah die.. posing angkat kaki... hahaha

Nana said... [Reply to comment]

atie-bapak borek anak rintik hehe...tu la suke tgk pantin pompuan sweet

zura@iwan said... [Reply to comment]

aa la..haku tgk dr tepi pgntin pompuan cm fasha plak...bj depa cm biru ijo kan kan..

Manjakusayang said... [Reply to comment]

comelnya pengantin...
Nana... Damia nampak dah besar ler...
Cute jer Damia nie... Bila lah nak dapat adik nie :)

Nana said... [Reply to comment]

zura-hehe aku puas dok prati pantin mmg btol ada iras2 fasha sandha.ahh baju depan biru nk ijau

Nana said... [Reply to comment]

kim-hehe...besar dah kimm lebeh kurang husna je tua sbulan kan?adik?husna plak bila mau dpt adiK?hehe...bukan xmau bg damia adik..tp memandangkan keadaan kami yg kena berjauhan utk 3 thn lagi mmg kena fikir banyak2 kali la...nk tambah lg ahli kelorga

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

yelaa..tgk dr gmbar pon dh nmpak pengantin tu ade iras2 fasha sandha..hehe

Nana said... [Reply to comment]

lily-ha..ada org stuju juga nampaknye mata kita xsilap la hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...