MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 29, 2010

biskut arab

tadi aku dapat biskut arab bos bagi.korang suka tak biskut arab?ala..yang paling senang & simple nk buat ltk tepung, minyak sapi, gula, gentel2 campak dlm oven siap....

tapi yang aku dapat bukan kuih arab ni...nak tau biskut arab apa yang aku dapat??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tara..biskut dari negara arab,boz aku br balik umrah.eh nama biskut ni pon ala2 biskut mamor kan?tu dia tulis MAAMOUL agknye kuih arab tu amik nama dari negara arab ko kan?maamoul tp di komersilkan jadi mamor kt malaysia heheh..pandai je aku
biskut inti kurma, pastu ada bau2 mcm kulit kayu manis skit.

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Delima said... [Reply to comment]

sedaaap biskut ni... haritu mak aku bg hadif mkn.. dia mkn smpai tergigit jari sendiri.. wakakakaka

Ena said... [Reply to comment]

uwaaa... lom makan lagikkk nie.. laporrrrrr...!!

b.O.n.d.a said... [Reply to comment]

sedapnye biskut arab (versi malaysia) tu nana =)

MrS. F!zA@Mama Darwisy said... [Reply to comment]

nmpk cam mamor msia je kan.. rasa ada sama tak?

suka sgt dgn kue mamor.. suka bhgn luar dia..hehe

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

bos akak pon gi umrah gak.. mggu dpn baru balik.. mtk2 dptla jgk biskut arab tu eh... hehehe...

zura@iwan said... [Reply to comment]

uitt aku suka biskut arab yg pelangi tue...nk raya sure aku cari biskut ni..hehe. satu lg ada biskut arab kaler krim salut gula tu dlm dia ada kurma or kcg...tu sedap...fuhhhh...raya br ada...hehe

ita cutevirus said... [Reply to comment]

nana,
bile ita nengok biskut arab tu kan, teringat raya.. huhuhuhuh... dulu kalo stiap kali raya, ita mesti order biskut tu...

Nana said... [Reply to comment]

delima-jgn ckp budak2 aku pun suka biskut arab

Nana said... [Reply to comment]

sue-aku kecik2 dlu suka la dah besar ni kureng skit

Nana said... [Reply to comment]

ena-eeheh ala takat kuih arab je..blom letak makanan2 arab dalam dulang tu lagi heheh

Nana said... [Reply to comment]

bonda-suke ek?time saya kecik2 suka gak

Nana said... [Reply to comment]

fiza-rasa tak sama sedap lagi biskut mamor kita

Nana said... [Reply to comment]

zue-heheh kirim la kt dia amik gambo ni tunjuk kt dia hehe

Nana said... [Reply to comment]

zura-tu la..time raya je baru ada, aku suka biskut arab yg kosong xde kacang dalam dia tu

Nana said... [Reply to comment]

ita-hehe..suka gak ek?budak2 pun suka kan rasa mcm susu gitu

wantie said... [Reply to comment]

nyum nyum nyum... mesti sedap kan. Namakan pun kuih dari negara arab. mestila taruk kurma. Arab brand la katakan... hiksss

Nana said... [Reply to comment]

wantie-tu la..apa je yg dtg dari negara arab xsah klw xde kena mengena ngan kurma kan, dah menda tu banyak kat sana harus la di komersilkan & di pelbagai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...