MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 18, 2010

contest aksi tepung gomak si manja


ok nak join klik sini

Nama: Nurul Damia Amnan Bt Mohammad Amrul Fazlee
Umur ketika gambar diambil : 1 tahun 10 bulan

nak cite skit pasal gambo ni tgh aku dok sebok2 kemas bilik kan...aku tinggal la damia kt luar..pastu aku xdengar pun suara dia...diam aje..eh musykil gak aku ni apa projek si damia ni..diam aje..selalunye membebel2 sambil2 nyanyi.hah! sekali aku kuar..gini la jadinye...abes dia tonggeng bedak nsb baik aku xbiar kan lelama dia kt luar tu klw tak aku rasa abes satu umah penuh ngan salji hehehe...

dah tu aku jerit la DAMIA!!! buat apa ni???dia sengeh aje..sambil wat muka tak bersalah.tp bila aku tgk kan nk gelak pun ada..so sebelum aku bersihkan muka dia tu sempat la aku amik gambo dia yg ala2 opera cina tu kan.aku suh damia senyum gitu plak gaya yang dia bagi heheh...

4 ribu orang memberikan idea bernas:

fantaghirolynn said... [Reply to comment]

ekekkekeke.. diam2 ada projek..
ok dah check.. TQ 4 join, GuD Luck!

Nana said... [Reply to comment]

ok, tq...hehehhe

Ena said... [Reply to comment]

wahhh.. baik punyer projek ye damia.. hehehehe..

gd luck!!.. cute lah dok moncongkan molot cengitu..

mama_umar said... [Reply to comment]

ini raja apa??raja kapuuuurrr,hahaha,lawak la damia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...