MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, March 13, 2010

CONTEST DETIK-DETIK BERHARGA

klik sini utk join ye...

Masukkan maklumat berikut di dalam entry tersebut:-
- Nama anak
Nurul Damia Amnan Bt Mohammad Amrul Fazlee
- Tarikh lahir anak
13 April 2008
- Umur anak (semasa gambar diambil)
1 Tahun 10 Bulan
- Terang serba sedikit apakah DETIK-DETIK BERHARGA tersebut

waktu gambar ni diambil ktorg berjalan2 kat bukit bendera, selama ni aku suka tgk kat blog kawan2 yang ada aksi diaorang angkat anak dia & aku mmg suka tgk klw sape2 yang amik gambar mcm ni mmg nampak sweet je, so tu pasal la aku try posing mcm ni dengan damia, hah bukan senang nak angkat tinggi2 macam ni hehehe...3x snap baru dpt gambar yg aku puas hati.walaupun gambar ni aku penah guna utk lain2 contest tp aku ttp pilih gambar ni yang menggambarkan
DETIK-DETIK BERHARGA aku dengan damia...tp bagi aku setiap detik kami bertiga itu la DETIK DETIK BERHARGA untuk kami sekeluarga....

Terima kasih kepada semua penaja:

Pn. Raudzah Adnan
E-mel: raudzahadnan@gmail.com



2 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...