MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 30, 2010

contest: perkahwinan abadi



nak join kli sini

Soalan-soalannya:

  1. Apakah Tema perkahwinan/pertunangan anda.

Garden wedding & purple


  1. Hadiah kahwin/tunang paling istimewa dan kenapa?

Botol susu gergasi hehe..tak tau sapa yang bagi tapi rasa macam simbolik sangat

  1. Apakah Door gift/hadiah untuk tetamu? (yg bertunang boleh skip soalan ini, tapi kalau ada lagi bagus)

Untuk tetamu VIP kipas tangan, kanak2 gula2, orang dewasa plak potpourri

  1. Hantaran perkahwinan/Pertunangan yang paling anda suka?

Set minyak wangi

  1. Ceritakan 3 Pengalaman manis sebelum/semasa/selepas majlis berlangsung?

- Majlis persandingan berjalan dengar lancar

- Dapat kejutan letupan mercun masa tengah bersanding (kawan amrul punya kerja eheh..)

- Dapat hadiah wang tunai RM*** dari officemate hehehe…

  1. Sertakan Gambar perkahwinan/pertunangan yg paling anda suka?


7. Saya mendambakan perkahwinan yg berunsurkan garden kerana sejak dari dulu saya meminati tema garden wedding & saya rasa tema itu tak kan luput dek zaman & sentiasa evergreen


21 ribu orang memberikan idea bernas:

Echa said... [Reply to comment]

wa.... cantik pelamin... gambar kawen pun lawa....

saveme_zero said... [Reply to comment]

good luck beb!

nuraarin-life said... [Reply to comment]

Penyertaan diterima.. thanks for joining

Adlin a.k.a Kyra MomS said... [Reply to comment]

aduusss cik nana oii banyak tul join contest harap2 tersangkut la salah satu yea..gud luck n nice pic wedding...i like ..

momguess said... [Reply to comment]

cantik pelamin ko
heheheh
gud luck

Ena said... [Reply to comment]

MRmm.. cantekkk nye...

Gd Luck ye!

Delima said... [Reply to comment]

phewiittt.. hahahahaa saje nak kaco. aku pun byk masuk contest pasal terjebak dr blog ko la ni nana.. cehhhh.. tp contest ni aku tak masuk.. sb malas nk korek gmbr-gmbr lama...

ira_kecik said... [Reply to comment]

gud luck beb.... nanti amik award kat blog aku ye....

ira_kecik said... [Reply to comment]

gud luck beb.... nanti amik award kat blog aku ye....

Hezesuze said... [Reply to comment]

fuyooo cantik pelamin nana...superb!!

gud luck!

Nana said... [Reply to comment]

echa-ala..gambo lama la wei..nk masuk 4 tahun dah

Nana said... [Reply to comment]

sue-tq beb..

Nana said... [Reply to comment]

nurarin-ok tq...

Nana said... [Reply to comment]

adlin-hahaha...sawan contest la skang kekekek...tq...suka gambo lapok nih..

Nana said... [Reply to comment]

kak ina-nak no tipon pak andam g tau la hehehe...tq...

Nana said... [Reply to comment]

ena-tq...meh la join

Nana said... [Reply to comment]

delima-hheh..wah bagus gak kan follower aku dapat gak info psl contest kt blog ehehe sharing is caring kan..

ala aku godek2 gambo ni dalam fp /photobucket mmg banyak gambo dlm tu

Nana said... [Reply to comment]

ira-tq..nanti aku amik ek

Nana said... [Reply to comment]

kak heze-alah kak...gambo dah bole masuk muzium ni...cite 4 tahun lepas heheh..anyway tq

.s.o.f.i.a. said... [Reply to comment]

wah!!! dah menang..... congrats!!!!

Nana said... [Reply to comment]

eheh tq sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...