MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, March 14, 2010

kenapa saya suka menulis blog?

nak join klik sini

wajib letak 1 gambo korang tgh berblogging

KENAPA SAYA SUKA MENULIS BLOG?

1. sebab yang utamanya, aku kan suka bergambar pastu suka berjalan (tu pun klw time amrul ada la) so dengan adanye blog bole la aku tulis kisah2 & aktiviti2 aku utk di share ngan korang, nak2 klw ada tmpt menarik yg aku bole share ngan korang

2.sebab aku bole join segala macam contest & giveaway (yang mana stakat aku mula jadi blogger last year) baru 2 je aku dpt adiah menang contest.tp tujuan utamanye bukan la nak kejar sangat hadiah tu..cuma nak isi masa lapang & sa je suka2...





1 ribu orang memberikan idea bernas:

niny said... [Reply to comment]

hai nana! ^__^

keputusan I LOVE LONDON contest dah pun keluar. jgn lupa tgk k ^_____-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...